نرم‌افزار «ارایه تحلیل‌های بازار سرمایه» تولید می‌شود

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی از تولید نرم‌افزار «ارایه تحلیل‌های بازار سرمایه» توسط این شرکت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

یوسف پاشانژاد  افزود: شرکت کارگزاری رضوی در نظر دارد با همکاری کادری مجرب از اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها در زمینه نرم‌افزار و بازار سرمایه، نسبت به تهیه نرم‌افزاری به منظور ارایه تحلیل‌های بنیادی برای استفاده فعالان بازار سرمایه اقدام کند.

وی پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان، پیاده‌سازی و اجرای نقشه جامع علمی کشور را به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: پروژه تولید نرم‌افزار ارایه تحلیل‌های بازار سرمایه، در ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد تا این کارگزاری در راستای پیشتازی اقتصاد دانش‌بنیان نیز سهیم باشد.

پاشانژاد ادامه داد: با توجه به لزوم هم‌افزایی میان شرکت‌های تابعه سازمان اقتصادی رضوی، این طرح در قالب مشارکت با دانشگاه‌های امام رضا(ع) و علوم اسلامی رضوی، صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که در سال 1392 توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، گفت: هدف از اجرای این سیاست‌ها این است که کشور در شرایط تحریم بتواند در تمامی زمینه‌ها استقلال پیدا کرده و مسیر رشد و توسعه را بدون وقفه طی کند.

پاشانژاد بر اصلاح و تقویت همه‌جانبه‌ نظام مالی کشور تاکید کرد و افزود: از آنجایی که شرکت کارگزاری رضوی، ارتباط مستقیمی با یکی از ارکان اصلی نظام مالی کشور، یعنی بازار سرمایه دارد، لذا همواره سعی شده است تا از ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه استفاده شود.

مدیرعامل شرکت کارگزاری بورس اوراق بهادار رضوی ادامه داد: علاوه بر این، تلاش داریم ضمن معرفی این ابزارها به مشتریان به سریع‌ترین شکل ممکن، گام‌های موثری را در راستای تقویت نظام مالی کشور با استفاده از ابزارهای نوین برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *