«مشهدهنر»، فراتر از کانالی تلگرامی

«مشهدهنر»، کانالی تلگرامی است که از همان ابتدای راه افتادن کانال‌ها در تلگرام، تاسیس شد. امروزه بیش از 1400 عضو دارد و وقف هنر مشهد است. اعضای این کانال هم از هنرمندان نام‌آشنای مشهدی هستند و هم دوستداران هنر. آنانی که دوست دارند از رویدادهای هنری شهر اطلاع داشته باشند و تئاترهای خوب را از دست ندهند و نمایشگاه‌های خوشنویسی و نقاشی را ببینند…

در این کانال، سعی می‌شود همهٔ رویدادهای هنری مستقل که در شهر مشهد روی می‌دهد و یا خبرهایی از هنرمندان مشهدی که در هرجای دنیا محوریت دارند، با عکس و احیانا فایل‌های چندرسانه‌ای بازتاب داده شود.

«مشهدهنر»، رسانه‌ای محتواساز است و عموم خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و یا سایت‌های خبری محلی، برنامه‌های هنری اعلام شده در آن را پیگیری و بعضا عین گزارش تولید و درج شده این کانال را در خروجی‌های خود استفاده می‌کنند. در این کانال بعضا یادداشت‌هایی بی‌پروا و به دور از تعارفات روزمره در نقد برنامه‌هایی که ضعیف و بی‌محتوا تلقی می‌شود به قلم هنرمندان و روزنامه‌نگاران درج می‌شود که خود باعث واکنش‌های گوناگونی در جامعه هنری شده است. نقد پروژه استقبال از بهار در دوره شهرداری گذشته که با انتقادهای فراوان هنرمندان و مردم مواجه شده بود از مهمترین این انتقادات بوده است.

شما می‌توانید با عضو شدن در این کانال، زودتر و دقیق‌تر از سایر رسانه‌ها، رویدادهای هنری مشهد را دریافت کنید. مشهدهنر، کانالی دوسویه است و شما می‌توانید خبرهای هنری خودتان را ارسال کرده تا در این کانال درج شود.

مدیریت این کانال تلگرامی را فرنود فغفور مغربی، نویسنده و روزنامه‌نگار مشهدی به عهده دارد. طراح لوگو این کانال پس از رقابتی دوستانه بین شرکت‌کنندگان گرافیست، کمیل بیک است و متناسب با هر فصل، لوگو تغییرات بصری پیدا می‌کند.

نشانی: https://t.me/artmashhad

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *