عباسی: سیاه‌جامگان توان قهرمانی در لیگ برتر را ندارد

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان گفت: مشخص است که سیاه‌جامگان توان قهرمانی در این دوره از لیگ برتر را ندارد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بالای جدول باشیم.

«علی عباسی»، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سیاه‌جامگان در 6 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته، اظهار داشت: خداراشکر وضعیت خوبی داریم ولی در 2 بازی آخر کمی بدشانسی آوردیم و متاسفانه نتایج برد را با مساوی عوض کردیم. می‌توانستیم 11 امتیازی باشیم ولی الان 7 امتیازی هستیم. در کل از عملکرد تیم راضی هستم.

وی در مورد دیدار بعدی این تیم مقابل گسترش فولاد اظهار کرد:‌ این بازی در خانه است و ما باید پیروز میدان باشیم. از این هفته باید بردن در خانه را شروع کنیم. گسترش تیم قابل احترامی است ولی ما پتانسیل شکست‌شان را داریم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان در خصوص عملکرد بازیکنان خود گفت:‌ بازیکنان کمی جوان هستند ولی رفته‌رفته پخته‌تر می‌شوند. هفته‌های بعد شرایط بهتری خواهیم داشت.

عباسی در پاسخ به این سوال که سیاه‌جامگان به دنبال چه رتبه‌ای در جدول است، افزود: مشخص است که سیاه‌جامگان توان قهرمانی در این دوره از لیگ برتر را ندارد اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که جزو 10 تیم اول باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *