روی خراسان رضوی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

رییس فدراسیون ورزش نابینایان جمهوری اسلامی ایران گفت: خراسان رضوی از هیئت‌های برتر ورزش نابینایان است و همواره روی آن حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

محمدرضا مظلومی، در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش نابینایان خراسان رضوی اظهار کرد: واقعیت امر این است که فدراسیون ورزش نابینایان به دست امام (ره) تاسیس شده و در واقع یادگار ایشان است پس باید به شکلی جدی به دنبال عملکردی خوب و مناسب باشیم. به واسطه وسعت عملکرد، هیات ورزش نابینایان در واقع یک فدراسیون است که باید در رشته‌های مختلف به افراد خاص که نیاز به کمک دارند خدمت کند.

مظلومی با اشاره به اینکه شرایط در استان خراسان رضوی بسیار بهتر از سایر استان‌ها است، تاکید کرد: خوشبختانه در خراسان رضوی توجه خوبی به ورزش نابینایان و فعالان در این رشته می‌شود. در برخی از استان‌ها حتی دفتر کاری نداریم که واقعا ناراحت‌کننده است، اما هیات خراسان رضوی همواره هیات برتر فدراسیون بوده و هست. امیدواریم حمایت بیشتری از این هیات صورت گیرد و شاهد افتخارآفرینی بیشتر این عزیزان باشیم.

رییس فدراسیون ورزش نابینایان با اشاره به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای پارالمپیک 2020 گفت: برای پارالمپیک 2020 برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت گرفته تا بتوانیم به مدال‌های خوشرنگی برسیم. برنامه‌ریزی‌های خوبی نیز در مورد رشته‌های جودو، فوتبال نابینایان و … نیز صورت گرفته و اتفاقا افتخارات بین‌المللی خوبی نیز به دست آمده‌است. در این حوزه روی خراسان رضوی حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *