دولت توانست تنش‌های سیاسی را کاهش دهد

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از موفقیت های دولت این بود که توانست این تنش‌ها را کاهش دهد.

علیرضا رشیدیان دوشنبه در شورای اداری استان خراسان رضوی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سخنان رئیس جمهور در زیارت حرم حضرت امام تاکید بر روحیه قوت و قدرت انقلاب اسلامی و رویکرد ظلم ستیزی بود.

وی ادامه داد: در حوزه سیاسی نیز اتکا به ظرفیت شوراها یکی از مزیت‌های کشور است که طی این 5 دوره هزاران هزار مرد و زن در این شوراها تربیت شده‌اند تا بتوانند مسئولیت‌ها را بپذیرند، ظرفیت‌سازی در حوزه شوراها، احزاب و سازمان‌های مردم نهاد نمونه کاملی از مردم سالاری دینی و تعیین سرنوشت مردم است.

رشیدیان بیان کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که با ارایه گزارش کار توسط دستگاه‌ها این هفته، هفته امید و گسترش رویحه امیدپروری در بین مردم باشد.

رشیدیان در خصوص نامگذاری مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام گفت: در راستای سیاست دولت یازدهم که هدف آن افزایش تعامل با دنیا بوده اقدامات زیادی در استان صورت گرفته که در قالب تبادل هیات های تجاری و اقتصادی دنبال شد. در حوزه داخلی نیز یکی از کارهایی که دولت دکتر روحانی دنبال کرد کاهش تنش در حوزه سیاسی و اجتماعی بود و یکی از موفقیت های دولت این بود که توانست این تنش‌ها را به حداقل برساند.

وی اضافه کرد: در مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری در مباحث نامزدها کمتر به مسایل امنیتی و تنش های سیاسی و اجتماعی ورود انتقادی صورت گرفت و این یکی از نقاط قوت این دولت در دوره یازدهم بوده است. ما در حوزه نزدیکی احزاب و تشکیل ثمن سراها و سازمان های مردم نهاد و میزهای گفت و گو در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی با دولت اقدامات خوبی را شاهد بوده‌ایم، توجه جدی این دولت به مساله آسیب های اجتماعی یکی دیگر از موفقیت های این دولت بوده است که شاهد کاهش این آسیب‌ها بوده ایم.
 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *