دولت از میان بیش‌ترین‌ها، بهترین‌ مدیران را گزینش کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی با اشاره به انتخاب مدیران استانی گفت: دولت باید از میان بیش‌ترین‌ها، بهترین‌ها را گزینش کند.

جواد آرین‌منش با اشاره به اینکه مردم از دولت دوازدهم انتظار کارنامه‌ای قابل دفاع و تحقق شعارها و برنامه هایی را دارند که آقای روحانی در دوران تبلیغات انتخاباتی خود ارائه کرده است، اظهار کرد: دست دولت برای انتخاب اعضای کابینه، وزرا و مدیران استانی باز بوده و مجلس نیز به اکثریت قریب به اتفاق گزینه‌های مورد نظر دولت با رأی بالا اعتماد کرد، بنابراین برای دولت بهانه‌ای وجود ندارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی با بیان اینکه این مساله که دولت با چه تیم، گروه، مدیران و استاندارانی می‌خواهد به اهداف مورد انتظار برسد جزو اختیارات دولت است، گفت: اما آنچه که مردم انتظار دارند نتیجه کار است. مردم انتظار دارند که دولت از تمام ظرفیت های توانا و کارآمد، اعم از زن یا مرد، پیر یا جوان، اصلاح طلب یا اصولگرا و اعتدال گرا استفاده کند تا به نتایجی که مورد انتظار است و به وعده هایی که داده عمل کند.

آرین منش افزود: جنسیت برای مردم مهم نیست، کارآمدی مهم است، برای مردم نتیجه کار دولت مهم است، مردم امانتی را به دولت سپردند و انتطار عدل، انصاف، عدالت، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض را از دولت دارند، بنابراین امروز نوبت دولت است. دیروز نوبت مردم بود که نقش خودشان را در صحنه انتخابات به خوبی ایفا کردند و امروز نوبت دولت است که به وعده های خودش عمل کند.

وی با اشاره به اینکه چهار سال تجربه ای که دولت پشت سر گذاشته تجربه گران‌قدری است که باید استفاده کند، خاطر نشان کرد: نتیجه و عملکرد مدیران در طول چهار سال گذشته کاملا مشخص است، بنابراین طبیعی است که دولت برای رسیدن به اهداف خود نیازمند تغییر و تحولات هم در بدنه دولت و هم در میان مدیران میانی و استانی است. قطعا باید اصلاحاتی را صورت دهد، کسانی که موفق نبودند جای خودشان را به نیروهای جدید و تازه نفس بدهند و تغییرات در بدنه دولت امری کاملا طبیعی است.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در خراسان رضوی بیان کرد: مدیران استانی نمایندگان عالی دولت در استان‌ها هستند و باید بدون هرگونه شائبه و رودربایستی در مسائلی که گاهی در مناطق مختلف مطرح می‌شود با قاطعیت برنامه های دولت را اجرا کنند و در مقابل مواضع دولت به صورت شفاف به مردم پاسخگو باشند.

آرین منش با بیان اینکه در برخی حوزه‌ها کاستی‌ها، کمبودها و ضعف‌هایی در میان برخی مدیران استانی وجود دارد، عنوان کرد: دولت وظیفه دارد در جهت ارتقای سطح مدیریت‌های استانی برای تحقق اهداف مورد نظر خود تلاش لازم را انجام دهد.

وی در خصوص استفاده از بانوان و جوانان در سطوح مدیریتی، افزود:  نباید جنسیت اصل قرار داده شود، بلکه باید به کارآمدی، توانمندی، تجربه و نتیجه کار نیز توجه شود. در میان زنان و جوانان و نیز افراد با سنین بالا نیروهای توانمند و کارآمدی وجود دارد. دولت باید از تمام ظرفیت ها استفاده کند و از میان بیش‌ترین‌ها، بهترین مدیران را گزینش کند.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
7 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *