درخشش مشهدی‌ها در قهرمانی پرورش‌اندام كشور

رييس هيئت بدنسازي و پرورش‌اندام خراسان‌رضوي از عملكرد خوب تيم استان در مسابقات قهرماني و انتخابي تيم‌ملي پرورش‌اندام خبرداد.

مهدي بكاييان، در خصوص مسابقات پرورش‌اندام، بادي‌كلاسيك و فيزيك قهرماني كشور در اروميه اظهار كرد: اين دوره از مسابقات قهرماني كشور، انتخابي تيم‌ملي جهت اعزام به مسابقات قهرماني جهان در مادريد پايتخت اسپانيا بود. قهرمانان و نفرات برتر اين دوره از مسابقات با نظر كميته فني به اردوي تيم‌ملي دعوت شده و سپس به عضويت تيم‌ملي پرورش‌اندام و بدنسازي كشور درخواهندآمد.

وي افزود: مسابقات از سطح بسيار بالايي برخوردار بود و ورزشكاران با بدني آماده از تمام استان‌هاي كشور در اين دوره از مسابقات حضور يافته‌بودند. خراسان‌رضوي در تمامي اوزان‌ ورزشكار اعزام نكرده بود ولي باتوجه به بضاعت اندك استان در مجموع عملكرد خوبي داشتيم.

رييس هيئت بدنسازي و پرورش‌اندام خراسان‌رضوي ادامه داد: تيم خراسان‌رضوي در مجموع با هفت ورزشكار عازم این مسابقات شد که در رده پیشکسوتان، تنها نماینده ما در دسته 80 کیلوگرم موفق نشد به مدال دست یابد. کیوان شاه‌قلی تنها نماینده طلایی خراسان رضوی در این مسابقات بود که توانست در دسته دو فیزیک به مقام قهرمانی دست یابد.

وی افزود: محمد كبودي با كارنامه قهرماني آسيا در مسابقات آسيايي مغولستان در دسته سه فيزيك به مقام چهارم رسيد. بهروز بهروزيه در دسته يك بادي‌كلاسيك عنوان پنجم كشوري را كسب كرد و حميدرضا كامراني‌مشهدي در دسته دو بادي‌كلاسيك به مقام چهارم دست يافت.

بکاییان تصریح کرد: سيدهادي خادم‌الله در دسته چهار بادي‌كلاسيك به مقام ششم كشوري رضايت داد و ايمان صفايي در رده پرورش‌اندام بزرگسالان به مقام سوم و كسب مدال برنز دست يافت. همچنین ایمان صفایی، حمیدرضا کامرانی‌کشهدی و کیوان شاه‌قلی به اردوی بازبینی تیم ملی دعوت شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *