برادران: شرط بازی در ورزشگاه ثامن، پرداخت حق بیمه است

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر مسئولان تیم های مشهدی پول بیمه ورزشگاه را پرداخت نکنند، اجازه بازی در ورزشگاه ثامن صادر نمی شود.

«مهدی برادران»، در مورد احضار مدیر ورزشگاه ثامن به دادسرا اظهار کرد: ما جلسه ای را با مدیر کل تربیت بدنی استان خراسان برگزار کردیم و در آن جلسه باشگاه های سیاه جامگان و پدیده متعهد شدند که ورزشگاه ثامن را بیمه کنند اما این کار را انجام ندادند و حتی مدیریت ورزشگاه ثامن هم در بیمه ورزشگاه دقت نکرده بود و همین موضوع سبب شد تا مشکلاتی برای هیئت فوتبال خراسان به وجود بیاید.

او ادامه داد: ما هم با توجه به اتفاقات پیش آمده در گذشته به مسئولان تیم های سیاه جامگان و پدیده تاکید کردیم که باید هرچه زودتر ورزشگاه ثامن را بیمه کنند اما متاسفانه یکی از باشگاه ها به موقع پولش را پرداخت نکرد و همین امر موجب شد تا پرداخت بیمه به تاخیر بیفتد. پیرو همین اتفاقات روز شنبه  اعلام کردیم اگر پول بیمه ورزشگاه را پرداخت نکنند، اجازه برگزاری دیداری را در ورزشگاه ثامن صادر نمی کنیم.

برادران در ادامه بیان کرد:پیش از این، پرداخت حق بیمه توسط خود سازمان لیگ انجام می شد اما از زمانی که این امر به خود باشگاه ها محول شده این مشکلات بوجود آمده است و پس از مشکلات زیادی که گریبانگیرمان شد تصمیم گرفتیم از امسال نظارت هایمان را بیشتر کنیم. حتی در بازی قبلی سیاه جامگان مقابل نفت تهران هم ما می خواستیم از ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه ثامن جلوگیری کنیم اما مسئولان سیاه جامگان تعهد دادند که این دیدار آخرین بازی خواهد بود که بدون بیمه نامه بازی برگزار می کنند.اگر این مسائل ابتدایی از سوی تیم ها رعایت نشود در‌ آن صورت ما نمی توانیم اجازه بازی در این ورزشگاه را بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که شنیده می شود وزیر ورزش و جوانان قصد سفر به مشهد را دارد،پاسخ داد: بله من هم این خبر را شنیده ام ولی هنوز به طور دقیق نمی دانم که او چه زمانی به مشهد می آید.

رئیس هیئت فوتبال خراسان در پایان درمورد سفر تاج به مشهد اظهار کرد: با توجه به اینکه به دنبال برگزاری فستیوال ملی در بخش پسران و دختران در مشهد هستیم، به همین دلیل از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خواستیم تا در این مراسم شرکت کنند اما با این وجود هنوز حضور آن‌ها در این مراسم قطعی نیست ولی امیدوارم آن‌ها در این جشنواره شرکت کنند تا انگیزه ای برای نوجوانان و جوانان شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *