کشف انبار بزرگ مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در مشهد

کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار بزرگ در حاشیه شهر مشهد ۱۰ میلیارد ریال انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف کردند.

در پی کسب خبری مبنی و توزیع گسترده مواد غذایی فاسد و تاریخ گذاشته در بسته بندی های جدید در بازار مشهد موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ رزمخواه گفت: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی مشخص شده دو فرد سودجو با جمع‌آوری انواع مواد غذایی فاسد تاریخ گذشته آنها را به صورت فله یا با تغییر تاریخ و بسته‌بندی با برند متفاوتی در سطح بازار توزیع می کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چندین روز کارگسترده پلیسی سرانجام انبار بسته بندی مواد غذایی فاسد را در حد فاصله محور مشهد- چناران کشف و با هماهنگی مقام قضایی به همراه تیمی از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، معاونت غذا و دارو وارد عمل شدند. در بازرسی از این انبار بزرگ ۲۲۷ هزارو ۶۲۵ کیلوگرم رب فله، ۸۱۷۸ قوطی کنسرو بادمجان، ۲۹۳ هزار و ۲۵۲ قوطی کمپوت گیلاس فاقد تاریخ تولید و مصرف و ۱۴ تن کره فله به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به پلمپ این کارگاه غیرمجاز خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *