امسال شرایط بسیار خوبی داریم

مدافع تیم فوتبال پدیده گفت: استقلالی‌ها در بازی با پدیده موقعیت چندانی نداشتند اما به خاطر منصوریان دوست دارم این تیم از این شرایط خارج شود.

محمدرضا خانزاده، در خصوص برتری پدیده مقابل استقلال قبل از تعطیلات لیگ افزود: خوشبختانه ما امسال شرایط بسیار خوبی داریم و تیممان پر قدرت و جاندار است. امسال به شخصه با کلی فکر به پدیده آمدم و در بازی با استقلال هم می‌دانستیم که چه می‌خواهیم و برای 3 امتیاز وارد زمین شدیم که خوشبختانه در نهایت این اتفاق افتاد.

وی در خصوص اینکه استقلال را چطور ارزیابی کرد، گفت: استقلالی‌ها در این بازی موقعیت چندانی نداشتند و تنها یک ضربه سر توسط مهاجمان زدند. چندین شوت هم از فاصله‌های 20 و 30 متری به دروازه ما زده شد و فکر نمی‌کنم موقعیت آنچنانی داشتند. البته من این شرایط را به صورت خفیف‌تر در پرسپولیس‌ تجربه کردم و کار فوق‌العاده سخت است. استقلالی‌ها باید از این شرایط خارج شوند چون از لحاظ مهره نفرات خوبی دارند ولی فکر می‌کنم اتفاقات که برای این تیم می‌افتد فوتبالی نیست. آن‌ها مشخص است که استرس دارند ولی من امیدوارم به خاطر علی منصوریان استقلال از این شرایط خارج شود.

خانزاده در خصوص اینکه پدیده در اولین دیدار جام حذفی باید به مصاف تراکتورسازی برود و آیا هدف‌گذاری این تیم روی جام حذفی هست یا خیر، تصریح کرد: 100 درصد روی جام حذفی برنامه داریم و شما مطمئن باشید کادر فنی ما روی این مسئله برنامه‌ریزی می‌کند. جام حذفی جامی است که راحت‌تر می‌شود در آن قهرمان شد و شک نکنید با تمام قوا به جام حذفی پا خواهیم گذاشت.

وی در خصوص اینکه در 5 بازی قبل 2 گل برای پدیده زده، گفت: گلزنی من زیاد مهم نیست، خدا را شکر تیمی هستیم که نفرات کاملی در هر پستی داریم و ما در هر بازی 7-8 موقعیت گل ایجاد می‌کنیم که ان شاالله در ادامه این روندمان حفظ می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *