افتتاح دومین دبیرستان انرژی اتمی کشور در مشهدمقدس

مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس از افتتاح دومین دبیرستان انرژی اتمی کشور تا یکماه آینده در مشهدمقدس خبرداد.

اصغر زارعان در حاشیه این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای پنجمین دوره مدیریت شهری مشهد، افزود: به پاس قدردانی و تشکر از زحمات مجموعه شوراهای پیشین و آغاز به کار دوره جدید شورای اسلامی شهر مشهد بر خود فرض دانستیم که این مسئولیت سنگین را به مجموعه شورا تبریک عرض کنیم.

زارعان در ادامه به پروژه های سازمان انرژی اتمی کشور در مشهدمقدس اشاره کرد و گفت: یکی از این پروژه ها دبیرستان انرژی اتمی است که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و تا یک ماه آینده ساخت آن به اتمام می‌رسد؛ هدف از احداث این دبیرستان، شناخت استعدادهای پنهان و هموار نمودن زمینه تولید علم در رشته های مختلف است.

وی این دبیرستان که دومین دبیرستان صنعت هسته‌ای کشور به شمار می‌آید را هدیه‌ای از سازمان انرژی اتمی برای مردم خوب مشهد دانست و گفت: از استاندار خراسان رضوی، معاونین ایشان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و … که برای ساخت و ساز این مرکز آموزشی مساعدت نمودند، تشکر می‌کنم.

زارعان در ادامه به تشریح دومین پروژه سازمان اتمی در مشهد مقدس پرداخت و تصریح کرد: این پروژه در حوزه مسائل آموزشی و اقامتی بوده که در درست اقدام است و امیدواریم با حضور شورا و شهردار جدید بتوانیم گام های بهتری را برای تسریع در اتمام پروژه مذکور برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *