هندبال خراسان بازهم بدون اسپانسر!

دبیر هیات هندبال خراسان رضوی می‌گوید بدون اسپانسر توانایی شرکت در لیگ برتر هندبال را نداریم.

فرامرز طاهری، در خصوص عدم حضور نماینده‌ای از خراسان‌رضوی در لیگ هندبال کشور اظهار کرد: پس از انصراف تیم بیتا، توانایی شرکت در مسابقات لیگ هندبال را نداشتیم.  با بانک پارسیان تهران مذاکراتی داشتیم ولی به‌دلیل عدم همکاری و حمایت ادارات دولتی، موفق به جذب بانک پارسیان نشدیم.

وی افزود: مکاتباتی هم با منطقه آزاد دوغارون داشته‌ایم، آن‌ها به همکاری با هیات هندبال تمایل داشتند و درصورت تضمین حضور تیم هندبال خراسان‌‍ رضوی از سوی اداره ورزش و جوانان، همکاری هیات با آن‌ها شکل می‌گرفت که متاسفانه به نتیجه رسید.

وی افزود: تمام تلاش خود را برای حفظ مالک و مدیرعامل تیم بیتا سبزوار داشتیم که به دلیل مشکلات مالی فراوان تمایل به ادامه تیمداری نداشت. اما با وجود شرکت در قرعه‌کشی مسابقات لیگ هندبال انصراف داد.

فرامرز طاهری تصریح کرد: هیات هندبال استان با توجه به عناوین متعددی که در ویترین افتخارات خود دارد، پیگیر حضور در لیگ بود ولی به دلیل عدم تمایل بانک پارسیان تهران و انصراف تیم بیتا سبزوار برای لیگ برتر امسال به نتیجه نرسیدیم. متاسفانه امسال از حضور در لیگ برتر بازماندیم ولی تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که برای سال آینده با جذب یک اسپانسر خوب و پایدار در لیگ برتر شرکت کنیم. اما وجود عدم حضور تیم خراسانی در لیگ‌برتر در تلاشیم که مسابقات نونهالان و نوجوانان خود را در استان و منطقه برگزار کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *