کاش در لیگ برتر به سمت حرفه‌ای شدن گام برداریم

مدیر تیم سیاه‌جامگان خراسان، در خصوص درج شایعاتی مبنی بر مذاکره سیاه‌جامگان با حمید علی‌عسگر اظهار کرد: متاسفانه علی جلیلی، بازیکن خوب سیاه‌جامگان که یکی از بازیکنان خوب ما در لیگ گذشته بود و در دیدار با ذوب در هفته نخست لیگ برتر هفدهم هم فیکس بود، با مصدومیت مواجه شده و هنوز مشخص نیست که چقدر زمان برای بهبود شرایط وی نیاز است.

آرمین رهبر، افزود: خلا نبود جلیلی به طور کامل احساس می‌شود، اما به یک دفاع راست کلاسیک نیاز داریم. با حمید علی‌عسگر در ابتدای فصل نقل و انتقالات هم صحبت کرده‌بودیم و این بازیکن سابق سیاه‌جامگان بود که رفت تا خبر بدهد. فکر کنم در آن برهه به واسطه پیشنهادی که علی‌عسگر از نفت داشت ترجیح داد به پیشنهاد ما پاسخ رد بدهد اما دوباره با وی صحبت‌هایی داشته‌ایم و باید ببینیم در نهایت چه پیش می‌‌آید.

مدیر تیم سیاه‌جامگان در خصوص تقابل با سپیدرود گفت: قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم. نیاز مبرمی به این سه امتیاز داریم، شاید در خیلی از مسابقات با احتیاط وارد زمین شویم، اما برای این دیدار از دقیقه نخست برای پیروزی تلاش می‌کنیم. امیدواریم پیروز شویم تا شب ولادت امام رضا (ع) مردم را خوشحال کنیم و پیروزی را به جلیلی، بازیکن مصدوم خود تقدیم کنیم.

رهبر با اشاره به سن بالای ورزشگاه عضدی رشت، افزود: عضدی مثل تختی است، پیر و البته در بافت مرکزی شهر رشت. بحث استحکام این ورزشگاه است که سبب شده مسائلی در خصوص عدم صدور مجوز ورود تماشاگران به ورزشگاه برای دیدن بازی سپیدرود شنیده ‌شود. شک نکنید که اگر این ورزشگاه در مشهد بود قطعا برای مسابقات لیگ برتر تایید نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل این ورزشگاه، چمن مصنوعی است که درصد آسیب‌دیدگی را بالا می‌برد. به نظر سازمان لیگ احترام می‌گذاریم و در این ورزشگاه به میدان می‌رویم اما خواهش ما از مسئولان این است که به تمامی تیم‌ها به یک چشم نگاه کنند. هفته پیش برای فراهم کردن اسکوربورد در ورزشگاه ثامن خیلی اذیت شدیم اما می‌بینیم که امروز در خصوص سایر تیم‌ها، مسئولان چشم خود را بر خیلی از مسائل می‌بندند.

رهبر تصریح کرد: تا همین چند ماه قبل مگر در ورزشگاه عضدی با حضور بیش از 20 هزار هوادار، سپیدرود در لیگ یک به میدان نمی‌رفت؟ جالب اینکه در سال آخر حضور سیاه‌جامگان در لیگ یک، شاهد بودیم که اجازه برگزاری مسابقات تیم مشهدی در ورزشگاه تختی را نمی‌دادند. کاش در لیگ برتری که دور هفدهم خود را آغاز کرده شرایط بهتر از گذشته شود و به سمت حرفه‌ای شدن گام برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *