همایش بزرگ بانوان رزمی‌کار در تربت حیدریه برگزار شد

همایش بانوان رزمی کار شهرستان تربت حیدریه با حضور بیش از ۳۰۰ بانوی ورزشکار و مربیان هنرهای رزمی در سالن شهدای نهم دی برگزار شد.

پروین لسانی مسوول ورزش بانوان تربت حیدریه با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج و توسعه ورزش بانوان و با هدف معرفی ظرفیت ها و توانمندی های این حوزه در سطح شهرستان با همکاری نواب رؤسا و باشگاه های بانوان اقدام به انجام فعالیت های مختلفی در بخش بانوان نمودیم که برگزاری همایش بزرگ رزمی کاران نیز با توجه به دستاوردهای متعدد در این بخش جزئی از این اقدامات است.

وی در خصوص این همایش افزود: در جهت ایجاد انسجام و اتحاد هرچه بیشتر،بانوان رزمی کار در ۳ رشته تکواندو، کاراته و کونگ فو به همراه مربیان خود در این همایش شرکت داشتند که ضمن معرفی رشته مورد فعالیت به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

مسوول ورزش بانوان شهرستان تربت حیدریه عنوان کرد: فاطمه،عاطفه و فهیمه آقایی، ملیحه سیفی، ملیحه سرداری، سیده فاطمه هاشمی و شکوفه پیشه وری در رشته کاراته، شیوا صفار در رشته کاراته و سبک های رزمی، الهام شیبانی و صفورا صفار در رشته تکواندو و راحله اصفهانی در رشته کونگ فو و دفاع شخصی ۱۱ مربی فعال شهرستان بودند که در این همایش حضور داشته و دستاوردهای رشته مربوطه را معرفی نمودند.

گفتنی است از سال گذشته تاکنون بانوان رزمی کار شهرستان موفق به کسب بیش از ۱۰۰ عنوان بین المللی، ملی، کشوری و استانی شدند که از شاخص ترین آن‌ها می توان به دعوت مریم امیدوار به اردوی تیم ملی کاراته، کسب مقام سوم مسابقات بین المللی کاراته توسط سپیده رحمانی و حضور چهار تکواندوکای این شهرستان در لیگ کشور اشاره کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *