نمایشگاه مشهد، میزبان ” I Food “

روز گذشته نشست آمادگی نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته، با هدف معرفی و آشنایی اعضاء اتحادیه‌های صنفی صاحب برند با نمایشگاه “ I Food “ با حضور نائب رئیس اتاق اصناف مشهد، مسئولان شرکت برندساز رویدادپارس( شرکت برگزار کننده نمایشگاه “I” ، رؤسا و نمایندگان اتحادیه‌های وابسته به صنایع غذایی در مشهد برگزار شد.

نایب رییس اتاق اصناف مشهد در حاشیه این جلسه گفت: نمایشگاه “ I Food “ از دوم شهریور آغاز و تا پنجم شهریور ماه با 5 سالن مجزا در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌شود.

سید محسن خاوری‌هاشمی با اشاره به همکاری اتاق اصناف مشهد به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه مذکور، افزود: اتاق اصناف مشهد در سال گذشته برای اولین بار در نمایشگاه شرکت نمود و ضمن بدست آوردن تجربه‌ای مطلوب، در سال جاری با اتخاذ تصمیماتی مناسب ضمن دریافت تخفیف 30 درصدی ویژه اصناف از مسئولان برگزاری نمایشگاه مذکور، غرفه‌های بهتری را دراختیار اتحادیه‌های صنفی قرار خواهد داد.

وی ضمن اشاره به تخصصی و بین المللی بودن نمایشگاه “ I Food “ ادامه داد: صاحبان برند اتحادیه‌های صنفی در کنار شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، اکراین، لهستان و چین به عنوان غرفه دار حضور داشته که با توجه به حضور هیئت‌های تجاری متشکل از مسئولان و تجار کشورهای افغانستان و اسپانیا، خوب است فعالان صنفی از حضور مسئولان داخلی و خارجی نهایت بهره را برده، در این صنعت دیده شده و افتخار آفرین شوند.

نائب رئیس اتاق اصناف مشهد بیان داشت: تعدادی از اعضاء صنفی اتحادیه‌های رستورانداران و فروشندگان زعفران توانسته اند با معرفی برندهای معتبر، خود را به مردم مشهد، استان، کشور و حتی کشورهای خارجی معرفی نمایند، اما ما توقع داریم که دیگر صنفها نیز به این مقوله وارد شده، در راستای برندسازی و معرفی برندهای برتر خود اقدام نمایند.

سید محسن خاوری‌هاشمی یادآورشد: نمایشگاه مذکور تخصصی بوده، امکان فروش کالاهای معرفی شده توسط غرفه دار میسر نبوده و تنها عقد قرارداد و مذاکرات در این نمایشگاه انجام خواهد شد.

وی متذکر گردید: بیشتر مردم فکر می‌کنند نمایشگاهی خوب است که شلوغ تر باشد در حالیکه بهترین نمایشگاههای دنیا پرجمعیت ترین آنها نیستند بلکه از متخصص ترین آنها به عنوان بهترین یاد می‌شود. در سال گذشته 16 هزار نفر از نمایشگاه مذکور بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است سالن فردوسی با مساحت 5 هزار متری ویژه ماشین آلات صنایع غذایی، سالن بهار ویژه لبنیات و نوشیدنی‌ها، سالن انوری ویژه شیرینی و شکلات است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *