ناصحی: رسیدن به آسیا دور از دسترس نیست

کاپیتان تیم فوتبال پدیده خراسان در خصوص شرایط آمادگی این تیم گفت: چند مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت‌سر گذاشتیم و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و آماده حضور پر قدرت در لیگ برتر هستیم.

«رضا ناصحی»، افزود: تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم این است که بتوانیم در لیگ هفدهم نتایج خوبی را کسب کنیم و برای رسیدن به آن هم قسم شده‌ایم.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی که برای تیم انجام شده، این است که بتوانیم سهمیه آسیایی را به دست آوریم، با توجه به پتانسیلی که تیم، امسال دارد، بی‌تردید، رسیدن به آن دور از دسترس نیست.

مدافع تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: امسال هواداران فوتبال در خراسان، پدیده‌ای متفاوت را در لیگ برتر می‌بینند و سعی می‌کنیم تا بتوانیم در بین تیم‌های بالای جدول حضور داشته باشیم.

ناصحی متذکر شد: خوشبختانه بعد از اردوی ترکیه و برگزاری چند بازی تدارکاتی به هماهنگی خوبی دست پیدا کردیم، چند روزی است که تمریناتمان را در مشهد شکل داده‌ایم و برای بازی مقابل پیکان آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: از هواداران خراسانی می‌خواهم که مانند همیشه حمایت‌های خودشان را از تیم داشته باشند و مطمئن باشند که با بازی‌های خوب و کسب نتایج مطلوب دل آن‌ها را شاد می‌کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *