مهاجری: انتظارات از پدیده بالا رفته است

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: وقتی شما بازیکنانی مثل خلعتبری، قاضی، اکبر صادقی، خانزاده و… را به تیم خود اضافه می‌کنید انتظارها از شما بالا می‌رود.

«رضا مهاجری»، درباره اردوی آماده‌سازی پیش فصل پدیده در ترکیه و خریدهای جدید تیمش اظهار داشت: اردوی خوبی را در ترکیه داشتیم و خوشبختانه بازی‌های دوستانه مورد نظرمان هم در آنجا برگزار کردیم.

وی افزود: ما امسال بر اساس نیازهایمان 6 بازیکن جذب کردیم و باید بگویم شکر خدا در تمام نقاطی که احساس می‌کردیم نقطه ضعف هستند و باید ترمیم شوند، بازیکن‌های مورد نظرمان جذب شدند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: وقتی شما بازیکنانی مثل خلعتبری، قاضی، اکبر صادقی، خانزاده و… را به تیم خود اضافه می‌کنید طبیعتا انتظارها از شما بالا می‌رود. ما هم می خواهیم امسال نمایش دلپذیری را داشته باشیم و به جایگاه شایسته‌ای در جدول برسیم.

مهاجری افزود: هدف ما قرار گرفتن بین شش تیم بالای جدول است و خب رسیدن به این هدف به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما نگاه کنید سال گذشته سایپا 2 تا 3 امتیاز از ما و سیاه‌جامگان به ناحق گرفت و همان 6 امتیاز کلی در جایگاه تیمش در جدول تاثیر داشت. ما اگر اتفاقات عجیب و غریب برایمان رقم نخورد و همه چیز روال طبیعی داشته باشد خیلی امیدواریم که بتوانیم جایگاه شایسته تیم پدیده و مردم مشهد را در جدول به دست بیاوریم.

سرمربی پدیده خراسان در خصوص قرعه پدیده در لیگ برتر تصریح کرد: خوشبختانه قرعه امسال ما در قیاس با سال گذشته بهتر است اما به هر حال همه تیم‌ها کار کردند، بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند و اینطور نیست که بگوییم فلان بازی‌ ما ساده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *