معاون رئیس مجلس ماداگاسکار از شهرک صنایع غذایی مشهد دیدن کرد

معاون رئیس مجلس ماداگاسکار روز گذشته به همراه سفیر ایران در آن کشور و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی از شهرک فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور در مشهد دیدن کرد.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در این بازدید گفت: آماده همکاری با ماداگاسکار در زمینه توسعه صنعتی و ارائه خدمات مختلف هستیم.

مسعود مهدی زاده مقدم افزود: استان خراسان رضوی ویژگی های اقتصادی منحصر به فرد دارد و با توجه به ظرفیت ها و امکانات اقتصادی خود می تواند رابطه دوسویه مطلوب در زمینه تبادلات اقتصادی و دانش و فناوری ایجاد کند.

وی اظهار کرد: تعامل و همکاری بخش خصوصی کشورهای ایران و ماداگاسکار می تواند زمینه مناسبی برای توسعه سرمایه گذاری خارجی در این استان را فراهم کند.

وی مهمترین زمینه همکاری با کشور ماداگاسکار را سرمایه گذاری های مشترک در بخش صنایع معدنی ذکر کرد.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: از جمله خدماتی که شرکت شهرک های صنعتی می تواند به کشور ماداگاسکار ارائه کند، مشاوره در امکان سنجی، مکان یابی، ساخت و تکمیل شهرکهای صنعتی و فناوری، ارائه خدمات مشاوره و اجرا در ساخت، تجهیز و بهره برداری صنایع مورد نیاز و تامین ماشین آلات، تجهیزات، تکنولوژی، مواد اولیه و محصولات مورد نیاز مادگاسکار و توسعه صنایع روستایی است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *