گشایش دو نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و صنعت چاپ در مشهد

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تاسیسات و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره گفت: در نمایشگاه صنعت ساختمان 83 شرکت داخلی و خارجی در قالب 276 غرفه در گستره سه هزار و 326 مترمربع محصولات خود را در زمینه صنعتی سازی و فناوریهای نوین صنعت ساختمان، کاشی، سرامیک، چینی و شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، ماشین آلات و صنایع وابسته در معرض بازدید عموم قرار داده اند.

احسان ارکانی افزود: شرکت کنندگان خارجی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان نمایندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، چین و آلمان هستند.

وی ادامه داد: در ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی نیز 75 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی در فضایی به مساحت چهار هزار مترمربع محصولات خود را در زمینه چاپ صنعتی، چاپ دیجیتال، ماشینهای اداری، بسته بندی و ماشین آلات آن، لفافهای بسته بندی و صنعت کارتن سازی ارائه کرده اند.

او گفت: در حاشیه ششمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی کارگاههای آموزشی با موضوعات جاذبه های بسته بندی، الفبای چاپ، آشنایی با ماشین آلات چاپ، خلاقیت در گرافیک، ساختارهای بسته بندی، انواع بسته بندی در صنایع غذایی، خلاقیت در بسته بندی و جشنواره طراحی بسته بندی زعفران نیز برگزار می شود.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و ششمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی تا چهارم آذر جاری برای بازدید متخصصان، علاقه مندان و عموم مردم دایر است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *