عباسی: نیازی به پاداش و تقدیر نداریم

مالک باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: ای کاش اشاره‌ای به حرکت ما می‌کردند تا حداقل این کار فرهنگی ما تبلیغ شود وگرنه نیازی به پاداش و تقدیر نداریم چون پاداشمان را از خود امام رضا(ع) می‌گیریم.

«محمدرضا عباسی»، در خصوص اینکه چه رقمی به بازیکنان بابت پاداش پرداخت شده است، افزود: حقیقت این است که ما مبلغی را در اختیار آقای میثاقیان قرار دادیم تا او بین بازیکنان تقسیم کند. به بازیکنان هم گفتیم که این رقم ناچیز است و ارزش کاری که آن‌ها کرده‌اند خیلی بیشتر از این حرف هاست ولی برای اینکه زحمات بچه‌ها را دیده باشیم این پاداش را پرداخت کردیم.

وی در خصوص دیدار این هفته تیمش اظهار کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و با تیم با انگیزه‌ و با تشکیلاتی مثل فولاد بازی داریم و امیدوارم بتوانیم که 3 امتیاز این دیدار را هم کسب کنیم.

عباسی در پایان در خصوص حرکت ارزشی تیمش در دو هفته اخیر گفت: ای کاش مسئولان سازمان لیگ این حرکت ما را هم می‌دیدند که روی پیراهن تیم ما نام مبارک امام رضا(ع) حک شده است. ای کاش اشاره‌ای به حرکت ما می‌کردند تا حداقل این کار فرهنگی ما تبلیغ شود وگرنه نیازی به پاداش و تقدیر نداریم چون پاداشمان را از خود امام رضا(ع) می‌گیریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *