سطح مسابقات جهانی پیوند اعضاء اسپانیا بالا بود

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی پیوند اعضاء اسپانیا گفت: بانوان ورزشکار پدیده و اعجوبه بسیاری در این رقابت ها به میدان آمده بودند که عملکرد آنان تحسین برانگیز بود.

«شیما شاه منصوری»، با اشاره به کارنامه ورزشی خود اظهار کرد: ۱۲ سال است در رشته های دو و میدانی، تنیس روی میز، شطرنج، بولینگ و بیلیارد فعالیت می کنم و در حال حاضر به عنوان نایب رئیس هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء خراسان رضوی مشغول به فعالیت هستم.

وی با اشاره به درخشش خود در مسابقات جهانی پیونده اعضاء کشور اسپانیا،افزود: در مسابقات جهانی پیوند اعضاء اسپانیا ورزشکارانی که حضور داشتند جزو نفرات پیوند اعضای کبد، کلیه، ریه، قلب، پانکراس و مغز و استخوان از سراسر جهان بودند. باید بگویم به دلیل آسیب دیدگی و کشیدگی مفصل تنها در دوی ۴۰۰ متر شرکت کردم و نتوانستم در ماده ۲۰۰ شرکت کنم، لذا موفق شدم مقام سوم جهان و مدال برنز این رقابت ها را در ماده ۴۰۰ متر کسب کنم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی پیوند اعضاء اسپانیا با بیان اینکه تیم ایران در این رقابت ها با ۶۰ ورزشکار شرکت کرد، خاطر نشان کرد: سطح این مسابقات بسیار بالا بود به طوری که ۵۴ کشور جهان در آن شرکت کردند و همچنین بانوان ورزشکار پدیده و اعجوبه بسیاری در این رقابت ها به میدان آمده بودند که عملکرد آنان تحسین برانگیز بود.

گفتنی است؛ در بیست و یکمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضاء که در ۱۸ رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان از ۴ تا ۱۱ تیرماه به میزبانی مالاگا اسپانیا برگزار شد، شیما شاه منصوری بانوی ورزشکار استان خراسان رضوی توانست در ماده دوی ۴۰۰ متر رشته دوومیدانی این رقابت ها مدال برنز را کسب کند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *