سارقان خیابانی دو دختر ۷ ساله را در مشهد تا یک قدمی مرگ کشاندند

دو سارق حرفه ای هنگام فرار از چنگ قانون در کوچه بن بست با دو دختر بچه هفت ساله برخورد و پلیس آنها را باتیراندازی زمین گیر کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: غروب روز گذشته طرح‌های ویژه تشدید مقابله با سرقت‌های خیابانی در دستور کار فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: تیم های گشتی کلانتری گلشهر در این ماموریت ضربتی یک دستگاه خودروی پراید دارای سابقه سرقت که دو جوان داخل آن بودند را در خیابان پنج تن ۱۹ مشهد شناسایی و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند.

وی خاطر نشان کرد: سارقان بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت از محل متواری و به داخل کوچه‌ای بن بست پیچیدند. آنها که دنبال راه فراری می گشتند با حرکت به صورت دنده عقب با قصد داشتند راه فراری برای خود باز کنند که در این لحظه خودروی پراید به دو دختر بچه هفت ساله در کوچه برخورد کرد.

سردار امیری مقدم گفت: در این لحظه سارقان همچنان به حرکت خود ادامه دادند که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند و سارقان از خودرو پیاده و همچنان با حمله ور شدن به سوی ماموران انتظامی مقاومت نشان می دادند و در نهایت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: پلیس با افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهروندان را برهم بزنند و در آسایش عمومی اخلال ایجاد کنند تعارف ندارد و به پشتوانه حمایت‌های دستگاه قضائی برخورد قانونی و قاطعانه‌ای با این افراد به عمل خواهد آمد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *