رویانیان می‌تواند به فوتبال استان کمک کند!

مدیرتیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: امیدواریم بتوانیم در لیگ برتر هفدهم در ورزشگاه امام رضا (ع) پذیرای رقبای خود باشیم و مسئولان به وعده‌های خود عمل کنند.

آرمین رهبر، در خصوص شرایط تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: خوشبختانه در اردوی تهران توانستیم سه بازی تدارکاتی خوب را انجام دهیم، با توجه به اینکه بازیکنان جدیدی به ترکیب تیم اضافه شده‌‌اند، احتیاج به بازی‌های تدارکاتی زیادی داریم تا به هماهنگی‌ لازم برسیم.

وی در خصوص تقابل تیمش با ذوب‌آهن در هفته نخست لیگ برتر عنوان کرد: با تیمی بازی داریم که در چند فصل اخیر کمترین تغییرات را در اسامی بازیکنانش داشته. با آمدن امیرقلعه‌نویی این تیم شرایط خوبی دارد، با این حال امیدواریم سه امتیازحساس این بازی را به دست آوریم.

مدیر تیم سیاه‌جامگان در خصوص شرایط مالی این تیم گفت: قطعا حضور رویانیان در هیات مدیره باشگاه سیاه‌جامگان می‌تواند از نظر مالی به تیم کمک کند، با این حال امیدوارهستیم امسال ازنظر مالی شرایط خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: رویانیان از سال گذشته با باشگاه همکاری داشته‌ و به هیچ عنوان از سیاه‌جامگان جدا نشده‌بود، قطعا شخص رویانیان می‌تواند به فوتبال استان و باشگاه سیاه‌جامگان کمک کند.

وی درخصوص آماده شدن ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: دغدغه اصلی‌مان بازی کردن در ورزشگاه امام رضا(ع) است، این ورزشگاه در حال حاضر مشکلی برای انجام بازی‌های خانگی تیم‌های مشهدی ندارد .امیدوارم مسئولین وعده‌های خود را عملی کنند.

مدیر تیم سیاه‌جامگان یادآورشد: در استانی حضور داریم که همه ساله میزبان زاِئرانی از دیگر استان‌ها هستیم که به مناسبت‌های مختلف درمشهد حضور دارند. به هیچ عنوان نمی‌توانیم بگوییم که برای برگزاری بازی‌ها در این ورزشگاه به مشکل خواهیم‌خورد، اعتقاد دارم برخی مسئولین در خصوص برگزاری دیدارهای خانگی سیاه‌جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) بهانه می‌آورند.

وی ادامه داد: در روز‌های گذشته رئیس هیات فوتبال استان، جلساتی را با لیدر‌های دو تیم برگزارکرده تا بدون مشکل در این ورزشگاه شاهد برگزاری دیدارهای خانگی هر دو تیم مشهدی باشیم.

رهبر در خصوص برگزاري جشن پيراهن تيم سياه‌جامگان عنوان كرد: طبق سنت هر ساله باشگاه سياه جامگان، براي رونمايي از پيراهن باشگاه براي حضور در ليگ برتر جشنی برگزار خواهدکرد، خوشبختانه در اين فصل علاوه بر برگزاري اين مراسم از خانواده‌ مدافعین حرم تجليل به عمل مي‌آيد.

رهبر خاطرنشان كرد: در اين مراسم معرفی شماره پیراهن بازيكنان و همچنين معرفي اعضای كادرفني و ليدرهای تیم در دستور كار باشگاه قرار دارد.

مديرتيم سياه جامگان تصريح كرد:اين مراسم براي عموم آزاد است و اميدورام هواداران خونگرم مشهدي استقبال باشكوهي از اين مراسم داشته باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *