دعوت فوتبالیست نابینای مشهدی به تیم ملی

فوتبالیست نابینای مشهدی به اردوی تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی دعوت شد.

مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال 5 نفره نابینایان و کم‌بینایان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهانی از امروز سه‌شنبه 24 مردادماه به مدت یک هفته در شهرستان محلات استان مرکزی آغاز شده و تا 30 مردادماه با حضور 12 بازیکن، 3 دروازه‌بان و 4 نفر کادر فنی برگزار می‌شود.

با اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان ، در این اردو کامبیز محکم از خراسان رضوی حضور دارد.

تیم ملی برای حضور پر قدرت در مسابقات قهرمانی آسیا (18 تا 27 آذرماه در مالزی) آماده می‌شود، این مسابقات، انتخابی رقابت‌های جهانی مادرید است که اردیبهشت 1397 برگزار می‌شود و تیم‌های اول تا سوم جواز حضور در این رقابت‌ها را بدست می‌آورند.

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی فوتبال 5 نفره کشورمان، اعضای دعوت شده به اردوی این تیم به شرح ذیل است:

حسین رجب‌پور، احمدرضا شاه حسینی، حجت الله مزارعی، سامان اجرت دست، علیرضا بخت، نورالله کریمی و رسول باصری از استان فارس، صادق رحیمی و محمدرضا مهنی‌شب از کرمان، بهزاد زادعلی‌اصغر و امیر پور رضوی از آذربایجان شرقی و کامبیز محکم از خراسان رضوی در بخش نابینایان و میثم شجاعیان از فارس، ایمان هابیلی از کرمان، مهرداد عباسی از مرکزی نیز به عنوان دروازه بان به اردو دعوت شده‌اند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *