خروج از رکود بر اقتصاد شهری مشهد اثرگذار است

منتخب مردم در شورای شهر مشهد گفت: سرمایه‌گذاری گره‌خوردگی با اقتصاد ملی دارد و خروج از رکود بر اقتصاد شهری مشهد اثرگذار است.

رمضانعلی فیضی افزود: برنامه‌های شورای پنجم در دوره انتقالی برنامه‌ریزی شد که در دوره اجرایی بدون هیچگونه وقفه‌ای اجرایی شود و برنامه‌های مطبوعی لیست شده که پس از روی کار آمدن شورای جدید به لوایح تبدیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه شهردار جدید باید هماهنگی هرچه‌تمام‌تری را میان شورای شهر و شهرداری ایجاد کند، اظهار داشت: شهردار جدید با ارتباطی مستمر با مردم برقرار کند و نگاه شورای پنجم هم مبتنی بر تعامل سازنده و فراگیر با تمامی دستگاه‌ها، نهادها، سازمان‌ها، ادارات و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی شهری، استانی و ملی بوده است و خوشبختانه تعامل بسیار خوبی میان شهردار جدید و مدیران و مسئولان استانداری، بسیج، آستان قدس رضوی و دیگر مجموعه‌ها برقرار است.

منتخب مردم در شورای شهر مشهد با بیان اینکه مشهدالرضا(ع) زائران بسیار زیادی از طبقات مختلف با نگرش‌های مختلف دارد، خاطرنشان کرد: طبقات مختلف مردم باید یکسان دیده شوند و برنامه‌ ویژه‌ای در امر خدمت‌رسانی ویژه به عموم زائران امام رضا) به‌ویژه زائران محروم و کم‌درآمد ایشان داریم.

فیضی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری گره‌خوردگی با اقتصاد ملی دارد و خروج از رکود بر اقتصاد شهری مشهد اثرگذار است و امیدواریم که برای این شهر مقدس که سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر دارد شاخص‌هایی در سطح ملی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه باید کاری کنیم که نگرانی و دغدغه مردم در موضوع پدیده و موسسات مالی و اعتباری برطرف شود، تاکید کرد: باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که فضای بی‌اعتمادی در جامعه خنثی شود و اصلاح شاخص‌های اقتصاد ملی باید به‌گونه‌ای باشد که منجر به اعتماد ملی بشود.

منتخب مردم در شورای شهر مشهد با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل، گسترش خطوط ریلی درون‌شهری و اصلاح خودروهای عمومی و شخصی در دستور کار بوده است، گفت: در بحث خطوط ریلی، مصوب مشهد ۵ خط بوده اما کافی نیست و باید این تعداد افزایش یابد و متناسب با منابع موجود در مسیر رشد و توسعه این خطوط گام برداریم؛ همچنین توجه به موضوعات زیست‌محیطی و گسترش فضای سبز و فضاهای فرهنگی، تفریحی، ورزشی و غیره در دستور کار بوده تا شاهد رفع نارضایتی‌های مردمی باشیم.

 

 

منبع: موج

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *