ماه مبارک رمضان فرصت یادآوری و توجه ویژه انسان ها به ارزش های الهی و انسانی است

استاندار خراسان رضوی در نخستین افطار ماه مبارک رمضان، با فرزندان مؤسسه خیریه گلستان علی ( ع ) همراه بود.
علی رضا رشیدیان در این ضیافت که به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا برپا شده بود؛ گفت: ماه مبارک رمضان فرصت یادآوری و توجه ویژه انسان ها به ارزش های الهی و انسانی است. وی افزود: یکی از شاخص ترین مبانی محوری اسلام در تعاملات اجتماعی، عنصر محبت است و در ماه مبارک رمضان، ارزش محبت بین انسان ها در قالب کار خیر و نوع دوستی متجلی می شود.
استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: سرمایه معنوی حاصل شده از محبت و اکرام انسان ها، باعث قوام و انسجام جامعه اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی شود.
امیر آذریان فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا هم با بیان این که افتخار ماست که برای ششمین سال پیاپی میزبان فرزندان خیریه گلستان علی ( ع ) هستیم؛ گفت: برای مجموعه خدوم ارتش توفیقی است که به رسم آیین همه ساله، در نخستین شب ماه مبارک رمضان و با اکرام ضیافت افطار، میزبان ۲۰۰ نفر از فرزندان خیریه و مسئولان محترم باشیم.
وی افزود: خانواده گلستان علی از مدیریت و کادر مجربى بهره مند است و ما با کمک های خود تلاش می کنیم ضمن توان افزایى و توانمند سازی افراد تحت پوشش، در کاهش آسیب های اجتماعی و کمک به امنیت اجتماعی نقش موثری را ایفا نماییم.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا از خیرین و نیک اندیشان خواست از فرصت ماه مبارک رمضان و نزدیکی دل ها به معبود استفاده کنند و جهت تأمین نیازهای فرزندان تحت پوشش خیریه از قبیل تامین جهیزیه برای زوج های جوان و تهیه مسکن و سایر ملزومات تشکیل زندگی تلاش خود را مبذول نمایند.
گفتنی است؛ در این ضیافت، فرماندهان عالی نظامی و انتظامی و مدیران برخی دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *