تیراندازی هوایی برای دستگیری ۳ سارق خیابانی و دو زن جوان در مشهد

در عملیات گسترده تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی سه سارق حرفه‌ای با تیراندازی هوایی دستگیر شدند.

مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با سرقت‌های خیابانی در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

سرهنگ بوستانی گفت: تیم‌های دایره تجسس و آگاهی کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد در این عملیات ضربتی ساعت ۶ بامداد روز گذشته دو جوان موتورسوار که از سارقان خیابانی بودند را در چهارراه گاز تحت تعقیب قرار دادند. این افراد بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت زیاد متواری شدند که در نتیجه مأموران کلانتری ۱۳ با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و دو متحمل ۲۰ و ۴۶ ساله را دستگیر کردند.

سرهنگ بوستانی گفت: مأموران کلانتری ۳۲ طرق مشهد نیز در این عملیات برای دستگیری جوان ۲۶ ساله ای که از سارقان حرفه ای خودرو بود را در حال ارتکاب سرقت یک دستگاه خودروی وانت پیکان وارد عمل شدند.

وی افزود: این متهم به سرعت از صحنه متواری، که پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده و این سارقی خیابانی به دام افتاد ▪️تحقیقات از متهم برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: مأموران کلانتری طرق همچنین در ردزنی جیب برهای منطقه خواجه اباصلت زن ۳۰ ساله ای را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند. این زن جوان به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد و تاکنون به ۵ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ بوستانی همچنین به اقدام ضربتی افسران پلیس زن در کلانتری بانوان مشهد اشاره کرد و گفت: تیم‌های گشت نامحسوس کلانتری بانوان، زن ۳۲ ساله که یکی از عاملان اصلی سرقت از مسافران اتوبوس های بی آر تی شرکت اتوبوسرانی بود را در حال ارتکاب سرقت دستگیر کردند.

با انتقال متهم به کلانتری بانوان و در بازرسی از وسایل همراه او سه دستگاه گوشی تلفن همراه، دو عدد کیف پول زنانه، ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد و پنج قطعه کارت عابربانک کشف شد.تحقیقات با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *