تیراندازی در خیابان توس 91 مشهد، تسویه حساب شخصی بوده است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از تیراندازی در خیابان توس91 مشهد و تخرب شیشه‌های دو خودرو با انگیزه تسویه حساب شخصی چند نفر خبر داد.

سردار بهمن امیری مقدم با اعلام این خبر گفت: ساعت یک بامداد روز گذشته اهالی خیابان توس ۹۱ مشهد با صدای تیراندازی، سراسیمه و وحشت زده از خواب پریدند و بلافاصله موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع دستورات لازم برای پیگیری سریع این ماجرا صادر و ماموران کلانتری کاظم آباد مشهد با دستورات سرهنگ بوستانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: بررسی‌های اولیه این پرونده حاکی از آن بود که چند فرد جوان اقدام به تیراندازی به سوی خانه مسکونی کرده و شیشه های دو خودروی سواری پژو و پراید را نیز تخریب و با احساس خطر از رسیدن پلیس از صحنه گریخته‌اند.  شاکی این پرونده مرد ۳۹ ساله ای است که ادعا می کند سه خواهر زاده اش با همراهی مرد دیگری و به علت اختلافات خانوادگی اقدام به تیراندازی با اسلحه جنگی کلاش کرده و به وسیله خودروی پریاد و نیسان از محل فرار کرده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا گفت: شهروندان باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده و برای حل |مسائل و اختلاف‌های خود از راه‌های منطقی و قانونی استفاده کنند تا با تصمیم‌های آنی و هیجانی دچار چنین مشکلانی نشوند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *