تحویل 60 واحد مسکونی در هفته دولت

فرماندار تایباد گفت: 60 واحد مسکونی در تایباد تا هفته دولت تقدیم متقاضیان میگردد

حسین شرافتی روز گذشته در بازدیدی که همراه با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  خراسان رضوی از پیشرفت واحدهای احداثی کمیته امداد در روستاهای سیل زده شهرستان دربخش میان ولایت افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان تایباد که ویژه مددجویان این شهرستان اجرا می‌شود ساخت ۲۰واحد مسکونی شهری به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان و ساخت ۳۶ واحد مسکونی روستایی به ارزش هفت هزار و 600 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره با این که مردم تایباد، مرزبانان حقیقی این خطه مرزی هستند اضافه کرد: تکریم و رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان اولویت  کارمسئولان دانست و تاکنون به برکت نظام توانمند جمهوری اسلامی‌، کمیته امداد امام خمینی(ره) خدماتی صادقانه و بی‌منت رابه خانواده‌های تحت حمایت  ارائه داده و همان منش پهلوانی امیر مومنان، حضرت علی(ع) واهل بیت و معصومین را دستورکار قرار داده‌اند.

فرماندار تایباد تصریح کرد: پس از زلزله و سیل اخیر در تایباد کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدام به ساخت خانه‌های ایمن کرده تا در برابر سیل و زلزله ایمن باشد و حادثه‌ای بر مردم تحمیل نشود.

وی تأکید کرد: خدمت به مردم برای همه خدمتگزاران یک افتخار بزرگ است و از اصحاب رسانه درخواست داریم که با قلم شفاف و صادقانه خود ضمن انعکاس خدمات ارائه شده ضعف‌ها را هم گوشزد کنند تا خطاهای موجود اصلاح شود.

فرماندار تایباد گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرستان تایباد که ویژه مددجویان این شهرستان اجرا می‌شود ساخت 20 واحد مسکونی شهری به ارزش 500 میلیون تومان و ساخت 36 واحد مسکونی روستایی به ارزش 760 میلیون تومان بوده است.

درادامه این بازدید رییس کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی در نشستی درجمع خبرنگاران گفت: ساخت دو هزار و 300مسکن برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان رضوی در سال جاری در دست اقدام است.

مسعودیان‌ اظهار کرد: مهم‌ترین برنامه پیش روی کمیته امداد تا پایان سال 96، پیشبرد برنامه پنج ساله تامین 15 هزار مسکن مددجویان استان است که از این میان تحویل 2300 مسکن در سال جاری به مددجویان پیش‌بینی شده است، 50 درصد از اعتبار لازم برای تامین این هزینه‌ها از طریق وام و 50 درصد دیگر از طریق امداد و خیران تامین می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *