بهادری: هیچ وقت به دنبال آقای گلی در آسیا نبوده‌ام

ملی‌پوش تیم فوتسال نفت الوسط عراق گفت که بازی کردن کنار دیگر ملی‌پوش تیم نفت لذت‌بخش است.

«قدرت بهادری»، درباره پیروزی تیمش مقابل دی‌سی‌اینوست تاجیکستان اظهار کرد: قبل از دیدار مقابل این تیم، دو فیلم از بازی‌های پیشین تیم تاجیکی را دیده بودیم و دو بازیکن دی‌سی‌اینوست را هم به خوبی می‌شناختیم. در مجموع شناخت کاملی نسبت به حریف داشتیم.

وی افزود: بازی خیلی خوب و منطقی ارائه کردیم، نه خودمان را به آب و آتش زدیم و نه خیلی راحت بازی کردیم. تلاش کردیم توان خود را برای بازی‌های بعدی نگه داریم تا در این بازی‌ها نیز بتوانیم به پیروزی برسیم.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان گفت: همیشه دوست داشتم تیمم برنده شود و سپس به دنبال موفقیت‌های فردی برای خود بوده‌ام. حداقل در این چند سال در تیم فرش‌آرا اینگونه بوده‌ام. گل‌هایی که به دی‌سی‌اینوست زدم، با کمک بازیکنان تیم‌مان بود، مخصوصاً سه پاس گل زیبا از طرف فرهاد توکلی که بازی کردن کنار او، لذت‌بخش و بازیکن کنار او راحت است.

وی در این باره که چقدر احتمال دارد نفت الوسط عراق به قهرمانی مسابقات برسد، تصریح کرد: امیدوارم نفت با هزینه‌هایی که کرده و تلاشی که این تیم می‌کند، بتواند به جایگاه خوبى در آسیا برسند.

بازیکن تیم نفت عراق با اشاره به اینکه برخی تیم‌ها در این تورنمنت مشکل غذا دارند، خاطرنشان کرد: نفت از عراق آشپز آورده و همه غذاهای حلال و قابل خوردن مانند ماکارونی، گوشت، مرغ و سیب زمینی را به ویتنام آورده‌اند. از لحاظ غذایی هیچ مشکلى نداریم.

بهادری در این مورد که دوست دارد چه‌تیم‌هایی به فینال رقابت‌ها برسند و نیز چه تیمی جام قهرمانی مسابقات را بالای سر ببرد، گفت: دوست دارم تیم‌های نفت و گیتی‌پسند به فینال بازی‌ها راه یابند. چون من با نفت عراق قرارداد دارم، باید تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم بکنم، اما قطعاً گیتی‌پسند تیمی با کادر فنی و بازیکنان باتجربه و بزرگ است و شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. به عنوان یک ایرانی آرزو می‌کنم گیتی‌پسند بهترین نتیجه را کسب کند و ان‌شاءالله به قهرمانی آسیا برسد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان در این خصوص که آیا نیم‌نگاهی به آقای گلی مسابقات دارد یا خیر، تاکید کرد: هیچ وقت دنبال این مقام نبوده‌ام، اما بدم هم نمی‌آید اگر شرایط فراهم شود، به آقای گلی آسیا برسم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *