جدال دزد نگون بخت با مالباخته برای طلاهای بدلی در مشهد

سارق حرفه‌ای که هنگام سرقت دو گوشواره و یگ انگشتر طلایی رنگ با مالباخته درگیر شده بود به دام افتاد.

مرد ۴۴ ساله‌ای که از سارقان حرفه‌ای منازل مسکونی است شب گذشته در خیابان چمن، با ترفند خاص خود که اطمینان از خالی بودن منزل مسکونی بود وارد خانه‌ای شد. او با تخریب شیشه، خود را به داخل اتاق‌ها رساند و پس از جستجو در میان وسایل دو گوشواره و یک انگشتر طلایی رنگ را پیدا کرد. دزد شب رو در خال جستجو برای یافتن پول و دیگر وسایل بود که ناگهان صاحبخانه وارد خانه اش شد. او با کمین در تاریکی شب از پشت سر به سوی زن جوان حمله ور شد. صاحبخانه در برابر دزد سیاه مقاومت کرد و متهم ۴۴ ساله از ترس پا به فرار گذاشت.

فرمانده انتظامی مشهد در اینباره گفت: همسایگان زن جوان که متوجه سرو صدا و این درگیری شده بودند با هوشیاری و احساس مسئولیت وارد عمل شدند.

سرهنگ محمدبوستانی افزود: ماموران کلانتری مصلی نیز به محض دریافت این گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و با همکاری شهروندان سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: در بازرسی بدنی از این متهم دو گوشواره و انگشتر طلایی رنگ که مرد ۴۴ساله در داخل کفش خود جاسازی کرده بود کشف شد. این درحالی بود که شاکی پرونده اعلام کرد این گوشواره‌ها و انگشتری بدلی هستند. با دستورات مقام قضائی تحقیقات از این سارق شب رو برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

image_print
76 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *