برای اشتغال و خدمت به مردم همه باید به صحنه بیایند

رییس جمهور در جلسه رای اعتماد به وزیران پیشنهادی کابینه دوازدهم، با قدردانی از کار حرفه ای و نگاه کارشناسی رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی تصریح کرد: دولت و مجلس بار سنگین مطالبات ملتی بزرگ و رشید ایران را بر عهده دارند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز یکشنبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیأت رییسه و بویژه ریاست  مجلس طی این ۵ روز کاری که برخی از روزها، صبح ها و بعد از ظهرها  جلسه برگزار می شد، کاری حرفه ای در بررسی صلاحیت وزیران انجام دادند و مردم ما هم خوشبختانه توجه ویژه‌ای به مذاکرات مجلس داشتند.

رییس جمهور با بیان اینکه “مجلس شورای اسلامی پیوسته اصول قانونی و اخلاقی را مراعات کرده و در این دوره بیشتر”، افزود: همه نمایندگان محترمی که به عنوان موافق یا مخالف صحبت کردند کاری کارشناسانه و طبق اعتقاد و عقیده و مستندات و اطلاعاتی که داشتند صحبت کردند و جز این از مجلس شورای اسلامی توقع دیگری نیست.

دکتر روحانی اظهارداشت: همه ما در دولت و مجلس می‌دانیم که شرایط ما شرایط آسانی نبوده و راه صاف و ساده‌ای پیش روی ما نیست . در شرایط امروز دنیا برای اروپا، آمریکا، آسیا و دیگر قاره‌ها هم مسیر ساده و هموار نیست چه برسد به منطقه پرآشوب ما و مشکلاتی که از گذشته برای همه ما باقی مانده است.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: خداوند این توفیق و فرصت را به ما داده که به مردم خدمت کنیم و این یکی از افتخارات و الطاف الهی است که فرصتی را به یک انسان می‌دهد و بار مسئولیتی بر دوشش می گذارد که به یک ملت، منطقه و گاهی به جهان کمک کند که توفیق بزرگی است و این توفیق بر دوش هم وزرا، معاونین و هم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی است.

 

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *