از ردیابی ۱۲۰ فقره سرقت تا خرید ۸۸ پرنده با پول قلابی در مشهد

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری سارق حرفه ای خیابانی در احمدآباد مشهد و خرید ۱۶ میلیون و پنجاه هزار تومان پرنده با پول جعلی خبر داد.

در اجرای مرحله دیگری از طرح تشکیل مبارزه با سرقت‌های خیابانی یکی از عاملان اصلی سرقت‌های خیابانی لوازم داخل خودرو را شناسایی و سوار بر یک دستگاه خودروی پراید مسروقه او را دستگیر کردند.

سرهنگ بوستانی گفت: متهم ۲۶ ساله ای که خودش در کار مکانیکی خودرو بوده و به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد اظهار داشت: در خصوص سرقت از منازل مسکونی، اعتیاد و نزاع دارای سابقه کیفری نیز است.

وی خاطرنشان کرد: مأموران کلانتری احمدآباد منزل مسکونی متهم را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند و آثار ۱۲۰فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو کشف شد.تحقیقات از این سارق حرفه ای برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط او ادامه دارد.

سرهنگ بوستانی در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید هاشمی نژاد مشهد نیز، پیگیری پرونده کلاهبرداری ۱۶ میلیون تومانی از فروشنده پرنده را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: این فرد کلاهبردار۶۰ طوقه پرنده عروس هلندی، با ۶۰ عدد پرنده کوتوله به ارزش ۱۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان را خریداری کرد که فروشنده پس از چند ساعت متوجه شد ۱۵ میلیون تومان از این اسکناس‌ها جعلی هستند.

مأموران با اعلام شکایت شاکی پرنده که از زاهدان برای فروش پرنده های خود به مشهد آمده بود تحقیقات گسترده خود را آغاز و متهم پرونده را شناسایی و پس از کنترل و مراقبت‌های نامحسوس او را دستگیر کردند. تحقیقات از این متهم ۲۷ ساله که ادعا می‌کند واسطه خرید و فروش پرنده ها بود در حالی ادامه دارد ،که پلیس دو تراول چک ۵۰ هزار تومانی را نیز از او کشف کرده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *