ریشه جوسازی‌ها در مدیران مخالف دولت است

فرماندار مشهد گفت: ریشه جوسازی‌ها و فضاسازی‌ها علیه دولت در مدیرانی است که دولت و سیاست‌های آن را قبول ندارند.
رحیم نوروزیان با اشاره به اینکه یکی از اشکالات دولت آقای روحانی در دوره اول مدیرانی بودند که دولت را قبول نداشتند و کارشکنی می‌کردند، افزود: این مدیران، سمی مهلک برای سیستم هر دولتی هستند، مدیری که مسئولیت امور را به عهده دارد ولی برنامه‌های دولت را قبول ندارد چه دلیلی برای تحمل وی وجود دارد آیا این نشانه اعتدال است؟ به نظر من این کوتاهی و سهل انگاری است.
وی افزود: اگر یک تیم منسجم، همراه و هماهنگ نباشند نمی‌توانند کاری انجام دهند. این یک سیستم است و اگر در بخشی مشکلی باشد همه بخش‌ها دچار مشکل می‌شوند، فردی یا این دولت را قبول دارد یا ندارد و اگر قبول دارد و با دولت همکاری می‌کند باید سیاست‌های آن را اجرا و از آن دفاع کند. امیدوارم این موضوع برای دولت تجربه شده باشد.

 

اطلاعات غلط می‌دهند

فرماندار مشهد بیان کرد: این مدیران اطلاعات غلط می‌دهند و برخی این سخنان را می‌شنوند، اعتماد می‌کنند و براساس آن حرف می‌زنند و تحلیل می‌دهند در حالی که اینگونه نیست، قطعا دولت باید برای اینگونه مدیران تدبیری بیندیشد.
نوروزیان بیان کرد: من در حوزه تصمیم گیری خود در شهر مشهد مدیری که همراه دولت نباشد و سیاست‌های آن را قبول نکند نمی‌پذیرم، اگر چنین مدیری بکار گیرم خیانت است، مدیر باید سازوکار را قبول داشته باشد، این نفاق نیز هست. نمی‌توان ادعای انقلابی گری و مسلمانی کرد ولی با وجود قبول نداشتن یک سیستم وارد آن شد و مدیریت کرد، اگر مدیری دولت را قبول ندارد نباید در آن عهده‌دار مسئولیت شود و اگر قبول دارد باید سیاست‌های آن را اجرا کند، حتما باید به این موضوع توجه شود و ما این کار را در مشهد انجام خواهیم داد.

 

تلاش برای ضربه زدن به پایتخت تشیع

فرماندار مشهد همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مشهد به دلیل اینکه نماد شیعه در ایران و پایتخت فرهنگی است و همچنین به دلیل وجود حرم امام رضا (ع) یک مرکز حساس است که برخی گروه‌ها به دنبال ضربه زدن به آن هستند، گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که بیش از سه میلیون جمعیت دارد. نُرم جهانی این است که در یک واحد زیستی و اجتماعی و مکانی که مردم زندگی می‌کنند، یک و نیم تا دو درصد مجرم وجود دارد. خوشبختانه در کشور ما این مقدار کمتر است. اگر همین نُرم را در نظر بگیریم در شهری که سه میلیون جمعیت زندگی می‌کند باید مجرم زیادی وجود داشته باشد در حالی که وضعیت بهتر لست.

 

مشهد کاملا امن است

نوروزیان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر دستگیری 27 داعشی در مشهد بیان کرد: مسئله‌ای که اعلام شد تنها در مشهد نبوده بلکه در سطح استان بوده است. موردهایی وجود داشته که می‌توانسته با گروه‌های تکفیری مرتبط باشد و اینگونه نبوده که ۲۷ نفر مسلح، آماده و دارای مواد منفجره دستگیر شده باشند، این افراد موردهایی کاملا جدا بودند و افکار تکفیری داشتند که شاید روزی در خدمت این گروه‌ها قرار می‌گرفتند.
وی با تاکید بر اینکه مشهد کاملا امن است، افزود: دشمن تلاش دارد تا شهر را ناامن جلوه دهد که با این کار جذب زائر، سرمایه گذار و توریست دشوار شود، در حالی که مشهد کاملا امن است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *