استارت مسابقات پرش با اسب قهرمانی خراسان رضوی

دبیر هیات سوارکاری خراسان رضوی از آغاز مسابقات پرش با اسب قهرمانی خراسان رضوی خبر داد.

رامین چرمچی، در رابطه با برگزاری مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان اظهار کرد:  یازدهمین دوره مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان در پنج رده نونهالان ، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مالکین از عصر چهارشنبه شروع می‌شود و جمعه خاتمه خواهد یافت. در رده نونهالان ، نوجوانان و جوانان و همچنین راند اول بزرگسالان روز چهارشنبه برگزار می شود و روز جمعه راند دوم بزرگسالان و مالکین را خواهیم داشت.

وی درباره اهمیت این مسابقات نیز گفت: امتیازات این مسابقات در انتخابی برای قهرمانی کشور نقش خواهد داشت و از طرفی با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی کشور را در شهریور ماه خواهیم داشت این مسابقات محک خوبی برای سوارکاران استان خواهد بود تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات کشوری بسنجند.

رامین چرمچی در خصوص برنامه‌های هیات سوارکاری خراسان‌رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون اظهار کرد: برگزاری ۱۱ دوره مسابقات پرش با اسب و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی با حضور استایدی از اسپانیا در مشهد از مهم‌ترین اتفاقات در حوزه سوارکاری استان بوده‌است.

دبیر هیات سوارکاری استات در ادامه افزود: دو تیم در لیگ کشور را داریم که هر دو تیم در رده‌های نخست کشور قراردارند. این مسابقات که شامل ۶ دوره است در آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

رامین چرمچی در رابطه با پیش‌بینی‌اش از رتبه خراسان در مسابقات کشوری بیان کرد: سوارکاران خراسانی نسبت به سال گذشته از آمادگی بیشتری برخوردارند و امیدواریم در مسابقات پیش رو نیز رتبه نخست را به خود اختصاص دهند.

وی  در خصوص نحوه برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: مسابقات کشوری توسط هیات سوارکاری در هر شهر برگزار می‌شود و امتیازات آن در لیگ کشوری محاسبه می‌شود، نماینده فدراسیون جهت نظارت بر مسابقات نیز حضور دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *