کوتاه فکرها مردم را از جنگ می‌ترسانند

امام جمعه مشهد گفت: بعضی کوتاه‌فکرها مردم ما را از جنگ می‌ترسانند، اگر استکبار آمریکایی قدرت جنگ و برخورد نظامی داشت به جنگ نیابی متوسل نمی‌شد و بعد از توسل به جنگ نیابی، به این افتضاح، جنگ نیابی او هم شکست نمی‌خورد و این ثابت کرد دشمن دیگر جای پای خودش را برای همیشه نه در کشور ما بلکه در منطقه در مقابل قدرت انقلاب ما از دست می‌دهد، این واقعیتی است که مجامع نظامی آنان در تحلیل خود به این واقعیت رسیده‌اند بعد از مسئله آزادی موصل.
آیت‌الله علم‌الهدی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه در حرم امام رضا(ع) افزود: اصل دیگر، جبهه دفاع از ارزش‌هاست،  هزار آدم کشته شد برای دفاع از حجاب، این جبهه انقلاب است، دفاع از ارزش‌ها، هرکجا ارزش‌های دینی ما در معرض خطر قرار بگیرد، دشمن بخواهد با ولنگاری، لاابالی‌گری، با ترویج مفاسد اخلاقی، سفره دین را از زیر پای جوانان ما بکشد که دفاع آنان و مقاومت آنان را سست کند. جبهه انقلاب قهرمانانه می‌ایستد و از تمام اصول ارزشی دفاع می‌کند.
آیت‌الله علم‌الهدی افزود: مطلب دیگری که هست و به‌عنوان اصل اصیل جبهه انقلاب مطرح است، ایستادن در پای ستون خیمه این نظام است، عزیزان، ستون خیمه این نظام، مقام ولایت و رهبری است، از دو جهت ستون خیمه نظام ما ولایت و رهبری است چون نظامی از نظر ما مشروعیت دارد که به امام معصوم ما، وجود مقدس بقیه‌الله متصل باشد و تنها عامل و دندانه مشروعیت این نظام که به وجود اقدس بقیه‌الله و حاکمیت امام زمان متصل می‌کند، مسئله امامت و رهبری است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به جایگاه مقام ولایت در حکومت اسلامی و جبهه انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جبهه انقلاب تشکیل‌شده، امروزش قوی‌تر و نیرومندتر از روز قبل است، این جبهه دارد مسیر خود را ادامه می‌دهد تا به نقطه نهایی حرکت خودش برسد که ظهور مولا بقیه‌الله است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *