هیچ اصولگرا و اصلاح‌طلبی به رییس جمهور توهین نمی‌کند

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی‌گفت: هیچ فرد اصلاح طلب یا اصولگرا به رئیس جمهوری توهین نمی‌کند. اقدامات افراط گرایانه عده‌ای تندرو را که ممکن است هدایت شده و هدفمند باشد نمی‌پذیریم.

هاجر چنارانی روز جمعه در جریان بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌از حاشیه شهر مشهد افزود: بین افراد تندرو با افراد اصلاح طلب یا اصولگرا تفاوت بسیار وجود دارد و جمهوری اسلامی‌ایران همواره از تندروی‌های عده‌ای ضربه خورده است.
وی اظهار کرد: اقدامات افراد تندرو ابزاری برای ایجاد تفرقه می‌شود. تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بر نگرش و دیدگاهی به دور از افراط و تفریط است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی‌افزود: ممکن است برخی بیانات رهبر معظم انقلاب را تعبیر اشتباه کرده باشند اما ایشان در سخنرانی نماز عید فطر فرمودند امروز هدف اصلی ما از آتش به اختیار، کار فرهنگی و تلاش در این حوزه است و آنچه می‌توانید در این بخش انجام دهید.
وی اظهار کرد: این تاکید می‌تواند در راستای ایجاد اشتغال جهت پیدا کند نه آنکه در داخل نظام رئیس جمهوری را که دومین شخصیت نظام است و با رای مستقیم مردم انتخاب شده مورد اهانت قرار دهیم.
چنارانی گفت: اقدام نسنجیده تعدادی اندک اشتباه بود و نباید با اینگونه اقدامات و خطاها ابزاری برای ایجاد تفرقه بین نگرش‌ها، منش‌ها و احزاب ایجاد شود.
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌نیز مواضع خود را به اشکال مختلف اعلام کرده و این اقدام را محکوم نموده‌اند.

 

منبع: ایرنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *