نگرش ویژه به پروژه های مصوب شورای برنامه ریزی استان در حوزه زیارت

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی خواستار نگرش ویژه به پروژه های مصوب شورای برنامه ریزی استان در حوزه زیارت شد.
محمد حسن واحدی در نشستی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: از آن جایی که زیارت پیشران توسعه استان است، تخصیص بهنگام اعتبارات استانی پس از تامین و ابلاغ آن، کمک شایانی به توسعه زیارت و گردشگری خواهد کرد.
وی به نقش تاثیرگذار تسهیلات یارانه ای بانک ها در پیشبرد اهداف حوزه زیارت اشاره کرد و گفت: فراهم کردن زمینه تغذیه پروژه های مرتبط با زائر در بخش خصوصی از این یارانه در تامین زیرساخت های رفاهی زائر و مسافر ارزشمند است.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به پروژه های نیمه تمام حوزه زیارت اشاره کرد و گفت: با توجه به پروژه هایی که حسب ماده 12 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی مصوب و هم اکنون نیمه تمام است، وفق ماده 97 قانون برنامه ششم توسعه برخوردار از اولویت است و باید ادامه یابد.
واحدی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از حسن توجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نسبت به پیشبرد اهداف زیارت، گفت: در قبال ماده 97 قانون برنامه ششم توسعه وظیفه بسیار سنگینی داریم که امید است با تخصیص به موقع اعتبارات و همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی بهترین خدمات برای زائران و مجاوران حضرت امام رضا(علیه السلام) محقق شود.

 

منبع: استانداری خراسان رضوی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *