زمان برگزاری مجمع هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان مشخص شد

دبیر هیات پهلوانی و زورخانه‌ای از برگزاری مجمع این هیات در تاریخ یک مرداد خبر داد.

عباس جلیلیان گفت: مجمع هیات پهلوانی و زورخانه‌ای با هماهنگی فدراسیون در تاریخ یک مرداد ماه برگزار خواهدشد.

دبیر هیات پهلوانی و زورخانه‌ای اظهار کرد: در دوره سرپرستی امیر فیروزیان هیات در حد توان خود توانست فعالیت‌ها و برنامه‌های مورد نظر فدراسیون از جمله جشنواره‌ها، مسابقات، تقدیرها و تجلیل‌ها و … را به خوبی برگزار کند.

وی افزود: هیات به خوبی فعالیت‌های خود را انجام داده و انشاالله با مشخص شدن رئیس با قدرت برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی خواهدشد.

دبیر هیات پهلوانی و زورخانه‌ای تصریح کرد: از بین گزینه‌های ثبت‌نام‌کننده در مجمع امیر فیروزیان دارای کارنامه و ظرفیت‌های بهتری است، زیرا ایشان با امکانات و ابزاری که در اختیار دارند می‌توانند به این رشته کمک کنند. همچنین علاقه‌مندی ایشان به ورزش باستانی سبب شده که برای این رشته دلسوزی داشته‌باشند.

جلیلیان در پاسخ به اینکه چرا در دوره سرپرستی فیروزیان، شاهد فعالیت خاصی از سوی هیات پهلوانی و زورخانه‌ای نبوده‌ایم، گفت:هر بخش‌نامه‌ای که از سوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای  به هیات ابلاغ شده به آن عمل کرده‌ایم و در همین دوره سرپرستی فعالیت‌های خوبی انجام شده که امیدوارم با یک برنامه‌ریزی چهار ساله بتوانیم فعالیت‌های خود را گسترش دهیم. اکنون هماهنگی خوبی با شهرداری، آستان قدس و دیگر نهادها و ارکان‌ها داریم که در آینده گسترش خواهد یافت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *