باید سرمایه را به مشهد برگردانیم

عضو منتخب شورای شهر پنجم مشهد با اشاره به اینکه باید نوع نگاه خود را به سرمایه‌دار تغییر دهیم، گفت: نگاه و رفتار ما باید به سمتی برود که برای سرمایه‌گذار جذابیت ایجاد شده و سرمایه را به مشهد برگردانیم.

احسان اصولی با اشاره به مشکلات موجود در شهر، اظهار کرد: معضلات فرهنگی، اجتماعی و معیشتی به اقتصاد وابسته است، برای اینکه بتوانیم کار، شغل و درآمد ایجاد کنیم لازم است که در شهر و منطقه سرمایه‌گذار بیاوریم، برای آوردن سرمایه‌گذار که برای تک تک افراد خانواده ما شغل ایجاد کند، باید نوع نگاه خود را به سرمایه‌دار تغییر دهیم.

وی ادامه داد: نگاه و رفتار ما باید به سمتی برود که برای سرمایه‌گذار جذابیت ایجاد شده و سرمایه را به مشهد برگردانیم، مردم باید از سرمایه‌گذاران استقبال کنند زیرا سبب ایجاد شغل و رونق در منطقه می‌شود.

عضو منتخب شورای شهر پنجم مشهد با اشاره به اينكه یکی از مباحث جدی که در زمان انتخابات مطرح کردیم مشارکت جدی مردم در اداره شهر بود، خاطرنشان كرد: شورای شهر به نوعی هيات امنای شهر است و باید خواسته‌ها و مطالبات مردم را شنیده و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه منتقل کند.

اصولی افزود: در مناطق کم برخوردار خواستار توجه به رفاه هستیم، این موضوع آثار مثبتی برای منطقه و کل شهر ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره انتقالی با مطالعه و گفت‌وگو با مردم سعی بر ایجاد یک تصویر درست از شهر داریم، عنوان کرد: مشکلات و دغدغه‌های مردم، دغدغه‌های من و تمام منتخبان آنان در شورای پنجم است، مدیران منتخب و منتصب ما باید این دغدغه‌ها را جدی گرفته و به آنها توجه کنند.

عضو منتخب شورای شهر پنجم مشهد خطاب به مردم  تصریح کرد: شما اعتماد کرده و اداره شهر را به ما سپردید و ما منتخبان هم افراد متخصص و کاربلد را منصوب کرده و از آن‌ها خواهیم خواست که دردها، محرومیت‌ها و مشکلات شما را بررسی و رفع کنند.

اصولی با تاکید بر اینکه معتمدان محلات باید ارتباط جدی با شورا داشته باشند، ادامه داد: ما نظرات مردم  را می‌گیریم و در ارتباط با مدیران و شهرداران مناطق طرح می‌کنیم، به همین دلیل بزرگان و معتمدان محلات باید پیگیر امور بوده و در ارتباط با شورای شهر، تمام مشکلات را منتقل کنند.

 

منبع: ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *