آغاز طرح بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی خراسان‌رضوی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور آغاز شد.

راضیه علیرضایی اظهار داشت: این طرح با هدف پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی بنگاه‌های تولیدی صنعتی و معدنی به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ و بهبود و اصلاح خطوط تولید، افزایش تولید و اشتغال، ارتقاء بهره‌وری و انرژی، افزایش رقابت‌پذیری، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه همه واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی دارای مجوز ار وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشمول این طرح می‌شوند افزود: در این طرح، اولویت‌های اصلی صنایع با ارزش افزوده بیشتر، محصولات صادراتی به استثناء صادرکنندگان مواد اولیه و خام، صنایع پیشران در زنجیره ارزش و برخورداری از توان اشتغال‌زایی است.

علیرضایی تصریح کرد: متقاضیان استفاده از این طرح، باید دارای مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت باشند و با دریافت این تسهیلات به اهداف مذکور رسیده و در مدت زمان تعیین شده به افزایش تولید و اشتغال مورد نظر نائل شوند. ورود اطلاعات در سامانه بهین یاب، ارائه مدارک لازم و پیگیری درخواست استفاده از تسهیلات در قالب اهداف تعیین شده از الزامات آن طرح است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *