دولت دوازدهم ترکیبی از نیروهای جوان‌تر و مجرب خواهد بود

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه دولت دوازدهم این روزها در حال شکل گیری است گفت: قطعاً در دولت دوازدهم ترکیبی از نیروهای جوان تر و مجرب حضور خواهند داشت تا به سرعت توسعه و رشد اقتصادی کشور کمک شود.
اسحاق جهانگیری ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گیلان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی برگزار شد، استان گیلان را سرزمین غیور مردان و نخبگان دانست و افزود: استان گیلان همواره بعنوان یکی از مراکز نخبه پرور کشور مطرح است و مردم این استان همواره در تاریخ از زمان مشروطیت تا انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده اند.
وی ادامه داد: انتخابات اخیر سرمایه اجتماعی کشور را به شدت افزایش داد و امید در کشور نیز به میزان قابل توجهی بالا رفت و مسئولین کشور با اتکا به این سرمایه ها می توانند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازند.
جهانگیری تصریح کرد: همه کسانی که به دکتر روحانی و یا دیگر کاندیداها رای داده اند و حتی کسانی که اصلاً رای نداده اند، امروز باید با آگاهی و با اتکا به سرمایه اجتماعی که در کشور ایجاد شده، همه و همه دست به دست هم داده و برای حل مشکلات کشور تلاش کنیم.
جهانگیری یکی از مسائل اصلی کشور را چالش های اقتصادی برشمرد و افزود: باید اقتصاد کشور را به نقطه ای برسانیم که چالش ها را برطرف کند و امروز مهمترین چالش اقتصادی ایران مسئله بیکاری است.
وی با تاکید بر اینکه راه حل از بین بردن معضل بیکاری سرمایه گذاری و تولید است، افزود: راهکار افزایش تولید و سرمایه گذاری، ورود بخش خصوصی به صحنه اقتصاد است و باید تعامل مناسبی با دنیا داشته باشیم تا بتوانیم منابع خارجی جذب کنیم.
 

منبع: انتخاب

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *