خبیری: هیچ شناختی از شهرداری ساوه نداشتیم

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد گفت: ما با تیمی بازی داشتیم که هیچ شناختی از آن نداشتیم. تیم شهرداری ساوه تیمی جوان با انگیزه و فنی است و همین موضوع کار ما را سخت کرده بود.

محسن خبیری در خصوص پیروزی تیمش مقابل شهرداری ساوه افزود: شهرداری ساوه یکی از تیم‌های خوب و سر سختی است که در خانه زیبا و هماهنگ بازی می‌کند. ما با تیمی بازی داشتیم که هیچ شناخت قبلی از این تیم نداشتیم و همین موضوع کمی کار را برای کادر فنی سخت‌تر کرده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ما در هفته اول نتوانستیم بازی خود را انجام دهیم بچه‌های ما برای این بازی خیلی انگیزه داشتند که در این بازی حضور پیدا کنند اما تیم شهرداری ساوه تیمی جوان و تاثیرگذار و فنی که همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود.

سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد اظهار کرد: ما در همان اوایل بازی توانستیم مالکیت زمین را در دست بگیریم اما تیم شهرداری ساوه با دفاع کردن کار را برای ما خیلی سخت کرده بود و خداراشکر می‌کنم که توانستیم 2 گل بزنیم و پیروز شویم. تیم ما موقعیت‌های خوبی روی دروازه شهرداری ساوه ایجاد کرد اما با واکنش‌های خوب دروازه‌بان این تیم روبرو شدیم.

خبیری ادامه داد: ما فعلاً در ابتدای لیگ قرار داریم و هرچه جلو برویم کار برایمان سخت‌تر می‌شود. لیگ ایران پتانسیل‌های زیادی دارد. شما ببینید تیم‌هایی همچون گیتی‌پسند اصفهان، مس سنگون ورزقان، تأسیسات دریایی چقدر هزینه کردند و بازیکنان خوبی جذب نمودند اما ما هم تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم که همین روند را پیش بگیریم و بالای جدول را حفظ کنیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *