راهبرد دولت تدبیر و امید توجه به مناطق محروم و شایسته سالاری است

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: توسعه متوازن و همه جانبه، توجه به مناطق محروم و مرزی و خدمات رسانی به آنان و شایسته سالاری و استفاده از ظرفیت همه اقوام و مذاهب سه راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید است.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، حسینعلی امیری روز جمعه و همزمان با عید قربان در جمع نمازگزاران اهل سنت شهرستان مرزی گنبدکاووس افزود: دولت براساس دیانت، عقلانیت و مشی اعتدال این راهبردها و دیگر برنامه های خود درحوزه های مختلف را اجرایی می کند.
وی با بیان اینکه دولت اعتقاد راسخ به راهبردهای برنامه ریزی شده دارد، افزود: طی چند هفته گذشته رئیس جمهور در جلسات هیات دولت به معاونین و وزیران دستور دادند تا این راهبردها را فارغ از هر گونه مسائل سیاسی، قومی و مذهبی عملی نمایند.
امیری، آبرسانی و گازرسانی به مناطق روستایی و مرزی و استمرار طرح نظام سلامت را از دیگر برنامه ها و راهبردهای دولت تدبیر و امید برشمرد و اضافه کرد: این دولت حل مشکلات مردم را وظیفه خود می داند و برای آن از همه ظرفیت ها استفاده می کند.
وی با اشاره به وجود امنیت و آرامش در کشور تصریح کرد: امروز درحالی که در کشورهای منطقه و همسایه به دلیل وجود گروهک های تروریستی که بویی از اسلام نبرده اند و با پول دشمنان امت مسلمان هر نوع جنایت و کشتاری را علیه مسلمانان انجام می دهند، به برکت تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح و امنیتی، ایران در کمال امنیت است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *