جاعل عنوان مامور دولتی در مشهد دستگیر شد

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: یک جاعل عنوان مامور دولتی که با ادعای دروغین اخذ تسهیلات500 میلیون ریالی ویژه اقدام به کلاهبرداری از یک شهروند کرده بود، دستگیر شد.

سردار بهمن امیری مقدم افزود: بر اساس اظهارات شاکی کلاهبردار خود را وابسته به مقامات ارشد نظام معرفی و وعده دریافت وام داده بود.

وی گفت: متهم که مدعی شده است که می تواند تسهیلات ویژه برای شاکی فراهم کند مبلغ 170 میلیون ریال از شاکی دریافت و سپس متواری می شود وپس از پیگیری های شاکی و پیدا کردن متهم، وی ادعا می کند در حال پی گیری است و نیازمند مدارک متقاضی است.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد:در دیدار بعدی متهم ضمن دریافت مدارک وام 500میلیون ریالی، با اغفال متهم اقدام به دریافت 50 میلیون ریال با عنوان خمس وام نموده و دوباره متواری می‌شود.پس از انجام استعلام از ادارات مختلف و با استفاده از بانک‌های اطلاعاتی پلیس ، سرانجام چهره فرضی متهم ترسیم و سابقه کیفری او به نام سعید اخذ شد.

وی اظهار کرد: سرانجام کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این اداره توانستند محل استقرار وی را شناسایی کرده و با مجوز مقام قضایی او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دهند.
امیری مقدم افزود: متهم 37 ساله حین رانندگی با خودروی شخصی اش در سطح شهر روز گذشته دستگیر و از بازرسی داخل خودرو وی سه قطعه چک مسافرتی جعلی ، تعداد زیادی پرینت رنگی اسکناس 10 هزار ریالی و دو دستگاه پرینتر کشف شد.

وی گفت: متهم در تحقیقات به بزه انتسابی اعتراف کرده و پرونده ای برای وی تشکیل شده است .
تحقیقات در این باره با دستورات بازپرسی شعبه 604 ناحیه 6 مشهد مقدس برای کشف دیگر اقدام های مجرمانه کلاهبردار حرفه ای آغاز شده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *