توضیحات نوبهاری در مورد اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان!

«شیرین نوبهاری» در خصوص اعزام تیم پاورلیفتینگ بانوان به مسابقات برون مرزی توضیحاتی را ارائه داد.
پس از انتشار مصاحبه ناصر پورعلی‌فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با عنوان «بانوان بدنساز ایران حق شرکت در هیچ رقابتی را ندارند/موضوع را از حراست پیگیری می‌کنیم»، شیرین نوبهاری خواستار پاسخگویی و اظهارنظر در این خصوص شد.
وی گفت: در خصوص تیمی که به مسابقات اعزام شده است، هیچ وقت نگفتیم که این تیم، تیم ملی است و به صورت کاملا آزاد، مانند خیلی از تیم‌های دیگر راهی مسابقات پاورلیفتینگ شده است.
این مربی بدنساز بانوان با بیان اینکه تا به امروز تیمی با عنوان پاورلیفتینگ در ایران فعالیتی نداشته است، ادامه داد: همراه این تیم به مسابقات اعزام نشدم و فقط نقش مربیگری آن‌ها در داخل کشور و ارنجشان را بر عهده داشتم. این تیم به عنوان تیم ملی پاورلیفتینگ نبوده و تا به امروز تعریفی در این خصوص نداشته‌ایم؛ ضمن اینکه تیم با سرپرستی حسام رحیمی به صورت آزاد همانند خیلی از تیم‌های دیگر در خیلی از رشته‌ها راهی مسابقات شده است.
نوبهاری افزود: در خصوص بحث اعزام این تیم تمامی موازین اخلاقی و فرهنگی کشورمان رعایت شده و ورزشکاران با حجاب کامل اسلامی در رقابت شرکت کردند؛ اما سوالم از مسئولان فدراسیون این است؛ چرا من باید با عنوان سرمربی این تیم زیر سوال بروم؟ هیچ‌کاره این سفر بودم و فقط مربیگری کردم. سوالم این است حالا که یک نفر قدم برداشته و به عنوان کسی که با موازین کامل اخلاقی و فرهنگی سعی در توسعه یک ورزش دارد، چرا به جای اینکه حمایت شود، مورد تهمت و بی‌احترامی قرار می‌گیرد؟
وی عنوان کرد: چیزی را خارج از اصول و شرع انجام ندادیم. چرا باید مورد بازخواست قرار بگیریم و به ما توهین شود؟ چه جرمی مرتکب شدم؟ صرفا نقش یک مربی را داشتم. از رئیس فدراسیون بدنسازی برای راه اندازی رشته پاور لیفتینگ، همانند رشته وزنه‌برداری که بانوان قدرتمند ما نیز بتوانند در این رشته فعالیت کنند، تقاضای کمک و حمایت دارم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *