برگزاری 70 ساعت برنامه «شکوه رمضان» در دهه کرامت

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: در ایام دهه کرامت امسال بیش از 70 ساعت برنامه با عنوان شکوه رضوان در صحن جامع رضوی برگزار شد.

به گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: برنامه شکوه رضوان از شب میلاد حضرت معصومه(س) تا دو روز بعد از ولادت امام رضا(ع) میزبان عموم زائران در صحن جامع رضوی بود.
وی ادامه داد: این ویژه برنامه هر روز طی دو بخش از ساعت 18 تا نماز مغرب و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء تا ساعت 23 اجرا شد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: شکوه رضوان محوری‏‌ترین و باشکوه‏‌ترین برنامه حرم مطهر رضوی در دهه کرامت امسال بود، در این مراسم با شکوه بین 7 تا 12 برنامه متنوع اعم از معرفی کتاب، شعرخوانی، مداحی، قرائت ادعیه، سخنرانی، مسابقه، اعلام برنامه‌های حرم و … اجرا می‎شد.
وی افزود: حجج الاسلام والمسلمین رئیسی، لقمانی، آقامیری، ماندگاری، حسینی قمی، رفیعی، سعیدی، رنجبر، فرح‎زاد و پناهیان و شریعتی‌‏تبار، برخی از سخنرانان شکوه رضوان بودند که بخشی از سخنرانی ایشان به صورت ویژه در دهه کرامت در شبکه‎های اجتماعی توزیع و در سایت‎ها معاونت تبلیغات قرار داده می‎شد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: هر شب یک یا دو نفر از شعرای کشوری در برنامه شکوه رضوان برنامه شعرخوانی داشتند، سیدروح‌‏الله موید، صابر خراسانی، سیدحسین سیدی، ابوالفضل مبارز، میرزائی، خاکساری، عصمت‎پرست، زمانیان، رحیمی، مودب، یوسف‏‌پور، اطاعتی، بقایی، خراشادی، رحمان و سیدعلی جلالی برخی از شعرایی بودند که در شکوه رضوان به شعرخوانی ‏پرداختند.
وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت امسال نماز مغرب و عشاء به امامت مرجع عالی‌قدر آیت الله نوری همدانی اقامه شد، عنوان کرد: در شب میلاد امام رضا(ع) یکی از باشکوه‎ترین نماز جماعت‎های حرم مطهر رضوی اتفاق افتاد به طوری که صحن جامع رضوی مملو از جمعیت شده بود و صف‎های نماز جماعت به ورودی رواق امام خمینی(ره) رسیده بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *