بادامکی: نمی‌توان پیش‌بینی خاصی برای لیگ هفدهم داشت

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان گفت: با خانزاده یک بار در خصوص تمدید قراردادش صحبت کردم، باید ببینیم که شرایط مدنظرش را باشگاه می‌تواند تامین کند یا نه؟

«حسین بادامکی» در خصوص شرایط فعلی تیم سیاه‌جامگان پیش از آغاز لیگ هفدهم اظهار کرد: شرایط خوبی داریم، تمرینات را دوباره از سر گرفته‌ایم، تعدادی از بازیکنانی که گرفته‌ایم بازیکنان سابق سیاه‌جامگان هستند که به خانه خود بازگشته‌اند. همچنین تعدادی بازیکن جوان هم جذب شده‌اند که از پتانسیل و استعداد خوبی برخوردارند.

وی افزود: واقعیت این است که بازیکن جوان برای رسیدن به حد نهایی خود، نیاز مبرمی به افزایش روحیه و خودباوری دارد، با توجه به تغییرات زیادی که برای لیگ هفدهم داشته‌ایم، باید هم در بحث تزریق روحیه به بازیکنان جوان تلاش کنیم و هم در بحث هماهنگی بازیکنان نیز فعال باشیم. فکر می‌کنم اردوی ترکیه کمک فراوانی به کادرفنی می‌تواند داشته‌‍باشد.

بادامکی در خصوص جدایی احتمالی خانزاده از سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست، یک بار با خانزاده صحبت کردم، به هر حال فراموش نمی‌کنیم که وی در لیگ شانزدهم کمک فراوانی به سیاه‌جامگان کرد و سهم زیادی در بقای سیاه‌جامگان داشت. امیدوارم که در نهایت خانزاده و باشگاه بتوانند به توافق برسند و خانزاده در جمع ما بماند.

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رابطه با شرایط مالی سیاه‌جامگان افزود: ده درصد دیگر از قرارداد بازیکنان سیاه‌جامگان به حساب‌شان واریز شد. خانواده عباسی در تلاش است تا شرایط خوبی را برای تیم رقم بزند، امیدواریم بتوانیم با کسب نتایج خوب به بهترین شکل مردم مشهد را خوشحال کنیم.

بادامکی با اشاره به سختی‌های لیگ هفدهم تاکید کرد: نمی‌توان از امروز پیش‌بینی خاصی برای لیگ هفدهم داشت، شرایط تیم‌ها به شدت به یکدیگر نزدیک شده و قابل پیش‌بینی نیستند. امیدوارم به نتایج خوب و در خور شانی دست یابیم و دیگر بر خلاف دو سال گذشته شاهد استرس ناشی از حضور در منطقه سقوط نباشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *