بادامکی: سیاه‌جامگان دیگر نباید جزو گزینه‌های سقوط باشد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد، پرسپولیس را مدعی اول قهرمانی در هفدهمین دوره لیگ برتر دانست.

«حسین بادامکی»، درباره شرایط فعلی سیاه‌جامگان اظهار داشت: وضعیت تیم ما خوب است و اردوی ترکیه هم به سیاه‌جامگان کمک می‌کند تا با شرایط خوبی لیگ برتر را آغاز کند. ما به این اردو نیاز داشتیم و امیدوارم که بعد از بازگشت به ایران از لحاظ فنی شرایط بهتری داشته باشیم. فصل آماده‌سازی برای ما به خوبی پیش رفته است و امیدوارم قبل از شروع لیگ برتر به آمادگی خوبی دست پیدا کنیم.

وی در مورد اینکه آیا سیاه‌جامگان می‌تواند در فصل جدید نتیجه بگیرد، گفت: شرایط تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر است. وضعیت مالی ما کمی تغییر کرده و آرامش در تیم وجود دارد. امسال بازیکنان خوبی داریم و تیم هم جوان‌تر شده است. طبیعتاً انگیزه بازیکنان زیاد است تا خودشان را نشان دهند و من امیدوارم که سیاه‌جامگان با مشکلات دو فصل اخیر دست‌وپنجه نرم نکند. ما دیگر نباید جزو گزینه‌های سقوط باشیم و باید دنبال یک جایگاه خوب باشیم.

هافبک تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم‌ها در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستند، تصریح کرد: به هر حال مثل هر سال چند تیم مدعی هستند و باید به پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب‌آهن و چند تیم دیگر اشاره کرد. البته من معتقدم که امسال باز هم پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است، چون از لحاظ بازیکن و کادر فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *