مشهد، شهر ربنای شجریان است

نماینده رییس جمهوری در شورای عالی میراث فرهنگی گفت: مشهد، شهر هنرمندان بزرگی همچون شجریان است که در انتخابات به این هنرمند بزرگ ظلم شد. مشهد شهر ربنای شجریان است که در آستانه ماه مبارک رمضان صدای دلنوازش، دل هر انسان پاک نیتی را به وجد می‌آورد و او را به سوی ملکوت و بهشت فرا می‌خواند.

به گزارش ایسنا، غلام‌حیدر ابراهیم بای سلامی در جشن سپاس از حضور و حماسه آفرینی مردم مشهد در انتخابات که در سالن کارگران برگزار شد، افزود: مشهد شهر شریعتی است، غنی سازی مباحث انقلاب اسلامی ایران، مدیون دکتر شریعتی، این انسان بزرگ، روشنفکر و فرهیخته است.

نماینده رییس جمهور در شورای عالی میراث فرهنگی اضافه کرد: مشهد شهر اصلاحات است و جوانان عزیز بدانند که اولین تلنگر اصلاحات در کشور از مشهد رقم خورد و در آن زمان حلقه کوچکی در مسجد حوض مشهد گردهم آمدند تا راهی متفاوت، متمایز و نوین برای جمهوری اسلامی پیدا کنند.

وی اظهار کرد: 20 سال از دوم خرداد 76 گذشت و چه خون دلها در این دوران خوردیم، اما پس از 20 سال امروز اصول‌گرایان واقعی به اصلاحات پیوستند.

ابراهیم بای سلامی همچنین با تبریک به منتخبان انتخابات شورای اسلامی مشهد افزود: پیروزی شما در مشهد مساوی است با پیروزی همه ایران و پیروزی همه ایران، پیروزی اصلاحات است.

وی خطاب به منتخبان شورای شهر مشهد عنوان کرد: توسعه و رونق گردشگری باید در اولویت برنامه‌هایشان در این شهر مذهبی که 52 درصد اماکن اقامتی کشور را در خود جای داده، قرار داده شود تا مشهد به عنوان مرکز تمدن در جهان معرفی گردد.

نماینده رییس جمهور در شورای عالی میراث فرهنگی خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته در حوزه هنر تفریط شد لذا باید هوشیار بود و اعتدال را همواره مد نظر داشت تا با افراط از این طریق سوء استفاده‌هایی صورت نگیرد.

 

بای سلامی گفت: پیروزی ما شکست هیچ کس نیست، چرا که نجات ایران، نجات خانه است. در این انتخابات فقیر و غنی از انقلاب، اسلام و حضرت امام رضا(ع) حمایت کردند و سرنوشت کشور را رقم زدند..

وی افزود: امروز چشم مردم جهان به پیروزی ملت ایران خیره شده است، ایران اسلامی در این دوره از انتخابات یک بار دیگر درخشید و فلسفه ای که در آن اقوام، مذاهب، گروه‌ها، زنان، مردان و همه انسان‌ها در کنار هم برابر و یکسان دیده می‌شوند در این دوره به تجلی و ظهور رسید.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *